کد خبر: 1155922
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
جانشین فرمانده انتظامی کشور گفت: در سال ۱۴۰۲ موضوعاتی مانند مقابله با هنجارشکنان و اوباش و برهم‌زنندگان امنیت عمومی در دستور کار است و هرگونه حمل و فروش سلاح جرم بوده و بانک اطلاعاتی سلاح‌های غیرمجاز باید تشکیل شود و کسی که سلاح غیرمجاز دارد باید احساس ناامنی کند.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده انتظامی کشور در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران که صبح امروز در اردوگاه شهید منتظری برگزار شد، ضمن یاد شهدای نیروی انتظامی اظهار کرد: غرب استان تهران بیش از ۳ هزار شهید تقدیم جمهوری اسلامی ایران کرده است، خون شهیدان برای ایجاد امنیت کشور تقدیم شد و وقتی یاد شهدا در مجموعه‌ای نام‌برده می‌شود، وظایف مسؤولان سنگین‌تر می‌شود. 

وی گفت: برتر شدن مجموعه انتظامی غرب استان تهران نشان از عملکرد مطلوب در منطقه‌ای با حدود ۵ میلیون نفر جمعیت است.

جانشین فرمانده انتظامی کشور ادامه داد: مردم میدان‌داری انقلابی در همه عرصه‌های نظم‌دهی کشور دارند و این آرامش نتیجه فعالیت نیروهای نظامی و انتظامی و همکاری مردم است.

سردار رضایی با اشاره به اینکه در فتنه سال گذشته و جنگ ترکیبی با هوشیاری مردم، دشمن به هدف نرسید و آرامش برقرار ماند، افزود: مجموعه انتظامی یکی از ستون‌های امنیت و تکیه‌گاه همه مجموعه‌های سیاسی، معیشتی، قضائی، فرهنگی و اجتماعی است و این نگاه و منش در تک تک نیروها جاری است.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲ موضوعاتی مانند مقابله با هنجارشکنان و اوباش و برهم‌زنندگان امنیت عمومی در دستور کار است و هرگونه حمل و فروش سلاح جرم بوده و بانک اطلاعاتی سلاح‌های غیرمجاز باید تشکیل شود و کسی که سلاح غیرمجاز دارد باید احساس ناامنی کند.

جانشین فرمانده انتظامی کشور ادامه داد: آماری از سرقت و قتل مسلحانه در غرب استان گزارش شده و با جمع‌آوری و رسیدگی به این بانک اطلاعاتی و همکاری مردم این مسأله ساماندهی خواهد شد و هرکس سلاح غیرمجاز دارد، خودش اقدام به تحویل کند. 

سردار رضایی درخصوص کنترل جمعیت تاکید کرد: باید آمایش صورت گیرد و مجموعه انتظامی غرب استان و همکاری سایر دستگاه‌ها این موضوع را مدیریت کرده و اجازه ندهند هنجارشکنان از ظرفیت خوب این منطقه سوءاستفاده کنند. 

وی تاکید کرد: خرده‌فروشان مواد مخدر، معتادین متجاهر و مسأله قاچاق باید مدیریت شده و نیروی انتظامی این آمادگی را دارد که ظرف یک هفته چهره این منطقه را پاکسازی کند.

جانشین فرمانده انتظامی کشور خطاب به مسؤولان غرب استان و ائمه جمعه افزود: بحث شب‌گردها و میراب‌ها زنده شود تا سطح امنیت ارتقا یابد و اثرات مثبت بیشتری در عرصه خدمت و تامین امنیت شاهد باشیم. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار