کد خبر: 1155828
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰
هجوم یک خودرو به عابران پیاده در ایالت تگزاس که اغلب آن‌ها مهاجر بودند دست کم هفت کشته برجا گذاشت.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس،  به دنبال هجوم یک خودرو به عابران پیاده در یک ایستگاه اتوبوس در «برونسویل» در ایالت تگزاس، دست کم هفت نفر کشته شدند.

براساس گزارش یاهو نیوز، این حادثه حدود ساعت 8:30 صبح به وقت محلی در مرکز شهر برونسویل و زمانی رخ داد که عده‌ای در ایستگاه منتظر اتوبوس بودند.

به گفته پلیس محلی، غیر از این 7 کشته، 10 نفر نیز با جراحات سطحی تا متوسط به بیمارستان اعزام شده‌اند. 

پلیس همچنین گفته راننده‌ی مظنون را بازداشت کرده و در حال حاضر و تحت مداوا قرار دارد. 

«مارتین ساندووال» از مقامات پلیس برونسویل گفته،  اغلب افرادی که کشته و مجروح شدند از مهاجران بوده‌اند؛ مهاجرانی که تحت مراقبتهای پلیس قرار دارند. 

«اتحادیه آزادیهای مدنی آمریکا» در بیانیه‌ای گفته، ما برای افرادی که در نزدیکی یک مرکز پناهجویی در تگزاس زیر گرفته شدند غمگین هستیم و هرچند که درک می‌کنیم انگیزه این مهاجم در دست بررسی است اما این رویداد وحشتناک پس از هفته‌ها تشدید سیاست‌گذاریهای ضد مهاجرتی توسط مقامات ایالت تگزاس رخ می‌دهد. در ادامه این بیانیه آمده، این درحالیست که دولت جو بایدن نیز قصد دارد ممنوعیتهای جدیدی را نه برای استقبال از پناهجویان که به دنبال یک سرپناه و امنیت هستند بلکه برای محدود کردن ورود مهاجران اعمال کند.  

پلیس تگزاس همچنین گفته، مظنون که در حال درمان است تحت مراقبتهای 24 ساعته پلیس است و در حال حاضر بررسیهایی از نظر مصرف الکل و مواد مخدر روی مظنون در حال انجام است. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار