کد خبر: 1155423
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲
تولیت آستان قدس رضوی گفت: در برخورد به یک جوان نمی‌توانیم بگوییم حالا که او دچار انحراف شده از او بیزاریم! این‌ها فرزندان اسلام و ایران و انقلاب هستند و وقتی انحرافی می‌بینیم، باید در هدایت آن‌ها بی‌تابی کنیم نه بی‌اعتنایی!

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی درباره نحوه برخورد با جوانان در زمانه امروز گفت: وظیفۀ ما در مقابل انحرافات، دغدغه‌مندی است نه اینکه بگوییم بیزاریم!

تولیت آستان قدس رضوی گفت: دلمان را خوش نکنیم به آن جمعیتی که با ما و گرایش ما همراه هستند. دشمن با ابزاری که در دست دارد و می‌خواهد نسل جوان را از ما بگیرد. ببینیم ما نسبت به جوانانی که اگرچه در عمق وجود و باطن خود نسبت به اسلام و ارزش‌های اسلام و انقلاب معتقد هستند، ولی در برخی افکار و عقاید یا ظاهر خود با ما تفاوت دارند یا دچار انحرافاتی شده‌اند، چه کرده‌ایم و در مقابل آن‌ها چه مسئولیتی داریم.

وی ادامه داد: نمی‌توانیم بگوییم حالا که او دچار انحراف شده، نسبت به او بی‌زاریم! این جوانان، فرزندان اسلام و ایران و انقلاب ما هستند و وقتی انحرافی در این‌ها می‌بینیم، باید در هدایت آن‌ها بی‌تابی کنیم نه بی‌اعتنایی!

حجت‌الاسلام والمسلمین مروی در پایان گفت: باید در بین نسل جوان برویم. با آن‌ها حرف بزنیم. انس بگیریم. احترام کنیم. گوش شنوا برای سخنانشان داشته باشیم. فقط عادت نکنیم ما حرف بزنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر