کد خبر: 1154972
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۹
معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از کاهش تصادفات فوتی راکبان موتورسیکلت‌ها در پایتخت خبر داد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از صدا و سیما، مدیرکل مهندسی و ایمنی ترافیک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: سال ۱۴۰۱ در مقایسه با سال ۱۴۰۰، شاهد کاهش ۹ درصدی تصادفات فوتی راکبان موتورسیکلت‌ها در پایتخت بودیم. کاهش ۹ درصدی تصادفات فوتی راکبان موتورسیکلت‌

حسین حسینی‌نژاد از شناسایی ٩٣٠ نقطه حادثه‌خیز در معابر پایتخت خبر داد و افزود: در بهار ۱۴۰۱ در هر منطقه، ٣٠ تا ٤٠ نقطه حادثه‌خیز و در مجموع بیش از ٩٣٠ نقطه در معابر بزرگراهی و غیر بزرگراهی مشخص شد.

مدیرکل مهندسی و ایمنی ترافیک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه ۴۲۵ نقطه از ۹۳۰ نقطه حادثه‌خیز یعنی ۴۶ درصد مجموع نقاط در معابر پایتخت، اصلاح هندسی و ایمن‌سازی شده‌اند، افزود: در مجموع، این اقدامات باعث شده تا پایتخت در سال ۱۴۰۰ در مقایسه با سال ۹۹، شش درصد و در سال ۱۴۰۱ در مقایسه با سال ۱۴۰۰، دو درصد کاهش تصادفات فوتی را شاهد باشد.

حسین حسینی نژاد با بیان اینکه ۵۷ درصد از مجموع تصادفات پایتخت در بزرگراه‌ها اتفاق می‌افتد که نصب دوربین‌های ثبت تخلف را به منظور کنترل و کاهش تصادفات بزرگراهی در دستور کار قرار داده‌ایم، افزود: ۳۸ درصد تصادفات تهران نیز در معابر شریانی شهر رخ می‌دهد که با اجرای کامل طرح‌های ایمن‌سازی، امیدواریم شاهد کاهش تصادفات در این معابر باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار