کد خبر: 1154895
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:
حجت الاسلام قدرتی، با اشاره به اینکه خدای متعال نعمت های زیادی به ما بخشیده است، گفت: بهترین نعمت قرآن بوده که باید شکرگزار آن باشیم و شکرگزاری نعمت قرآن تبعیت از ولایت است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت‌الاسلام مهدی قدرتی، ظهر امروز در آیین تجلیل از فعالان قرآنی ماه مبارک رمضان در استان لرستان، گفت: در طول ماه مبارک رمضان برنامه‌های فرهنگی و قرآنی متنوعی برگزار شد که نمونه آن برگزاری جزءخوانی منطقه چهارباغ گلدشت خرم‌آباد بود که به شکل خاص برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان با اشاره به اینکه خداوند نعمت‌های فراوانی به ما داده است اما بهترین نعمت، قرآن به‌ عنوان برنامه سعادت است، لذا باید خدا را به سبب این نعمت شاکر باشیم، افزود:  افرادی که در ماه رمضان در توسعه و برپایی مجالس قرآنی زحمت کشیدند باید بیشتر شکرگزار این سعادت باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه شکرگزاری نعمت قرآن تبعیت از ولایت است، خاطرنشان کرد: بهترین نعمت قرآن آرامش در زندگی است چراکه انسان با تمسک به قرآن به آرامش روحی و جسمی می‌رسد.

حجت الاسلام قدرتی به برگزاری جشن روزه‌اولی‌ها برای اولین بار در لرستان و در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: این مراسم با حضور بیش از ۱۶۰۰ نفر از دانمش‌آموزان روزه‌اولی برگزار شد.

وی در ادامه بیان کرد: با وجود اینکه تبلیغات اسلامی و دیگر دستگاه‌ها در برگزاری فعالیت‌های دینی و قرآنی نقش حمایتی دارند،  جلسه۲۱۰ جزءخوانی در طول ماه رمضان برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان به رسالت ما در عرصه جهاد تبیین اشاره و بیان کرد: کارهای قرآنی باید در مسیر کلام ولی جامعه باشد چراکه ولی جامعه برای ما خط و مشی را مشخص کردند که امروز محوریت آن جهاد تبیین است و باید در این راستا از قرآن کمک گرفت.

وی یادآور شد: برپایی ایستگاه‌های سلامت معنوی در نقاط مختلف شهرستان‌ها که جذابیت‌ها و معنویت خاصی به همراه داشت، از دیگر برنامه های اجرایی در ماه مبارک رمضان بود.

 

برچسب ها: رمضان شریف ، قرآن ، برنامه
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار