کد خبر: 1154360
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
حامد اسماعیلیون که اخیرا از شورای همبستگی خارج شده، سیبل حملات براندازان در فضای حقیقی و مجازی شده است.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، از روزهای گذشته اختلاف بین سران اپوزیسیون بالا گرفته است. اگر تا کنون سعی در مخفی کردن این اختلافات بودند، ولی اخیرا حامد اسماعیلیون پرده از این اختلافات برداشته است. او میگوید علت خروج از منشور همبستگی، دیکتاتوری رضا پهلوی بود. اخیرا رضا پهلوی نیز حامد اسماعیلیون را در اینستاگرام آنفالو کرده است.

«حامد اسماعیلیون» بعد از علنی کردن اختلافات اپوزیسیون، شورای همبستگی اپوزیسیون از هم پاشیده است و حالا هرکدام از اعضا ساز خود را می‌زنند. اعضای شورای همبستگی ۸ نفر بودند که مسیح علینژاد و نازنین بنیادی، عبدالله مهتدی و نازنین بنیادی طی بیانیه‌ای اعلام کرده‌اند در این شورا همچنان حضور دارند. با این حساب، رضا پهلوی، حامد اسماعیلیون، علی کریمی و گلشیفته فراهانی از شورای همبستگی خارج شده‌اند. همین خبر باعث شد تا کاربران برانداز به توهین و فحاشی علیه اسماعیلیون بپردازند.


واکنش براندازان و کاربران به خروج اسماعیلیون از ائتلاف همبستگی

 

 بعد از ائتلاف نمادین اپوزیسیون، از همان ابتدا مشخص بود که این جمع ۸نفره با یکدیگر اختلاف دارند ولی آن را علنی نمی‌کنند. چند هفته قبل بود که عده‌ای از سلطنت‌طلبان سخنرانی حامد اسماعیلیون را قطع کردند و به شعار در حمایت از پهلوی پرداختند و عده‌ای هم شعار «اتحاد، اتحاد» می‌دادند.

براندازان حتی با عبدالله مهتدی تجزیه‌طلب هم سر سازش ندارند. عبدالله مهتدی یک لکه ننگ ائتلاف است که هیچ توجیهی برای حضور این شخص در این ائتلاف نبوده و نیست. از همان اوایل تشکیل شورای همبستگی با آمدن نام عبدالله مهتدی موجی از خشم کاربران را برانگیخت و همواره نسبت به این شخص نگاه‌ها منفی بوده است.

 


عبدالله مهتدی از اعضای شورای همبستگی اما مورد طرد سلطنت‌طلبان

 

حالا که حامد اسماعیلیون از قطار همبستگی پیاده شده است. روز گذشته اسماعیلیون به لندن رفته است که با هتاکی سلطنت‌طلبان مواجه شد سلطنت‌طلبان سخنرانی حامد اسماعیلیون را قطع کردند و شعار «حامد برو گمشو» سر دادند.

 

به هر حال، این اتفاق‌ها در حالی می‌افتد که هنوز این جماعت به قدرت نرسیده و علیه یکدیگر دیکتاتوری می‌کنند. آنها حتی تحمل اتحاد سوری نیز ندارند، اتحاد این ۸ نفر در کمتر از ۸ ماه بهم خورده است و انتظار دارند مردم با این دیکتاتورها بسازند!

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار