کد خبر: 1153848
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
سرپرست آموزش و پرورش گفت: استان خوزستان در حوزه آموزش و پرورش در جایگاه خود قرار ندارد به همین دلیل حوزه ستادی وزارت آموزش و پرورش برنامه‌ای برای ارتقای خوزستان در نظر گرفته است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پروش صبح امروز، در رابطه با رتبه ضعیف خوزستان در بخش آموزش در بین استان‌های کشور، اظهار کرد: کلیه استان‌های کشور ماموریت دارند تا نسبت به وضعیت موجود خود را ارتقاء دهند ضمن اینکه تحقق عدالت تربیتی و آموزشی در تمام سطوح در دستور کار وزارت خانه قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه برای شهرستان‌هایی که وضعیت آموزشی نامطلوبی دارند باید برنامه‌هایی اتخاذ شود، افزود: استان خوزستان در حوزه آموزش و پرورش در جایگاه خود قرار ندارد به همین دلیل حوزه ستادی وزارت آموزش و پرورش برنامه‌ای برای ارتقای خوزستان در نظر گرفته است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: در همین سفر رئیس جمهور و هئیت دولت اعتباراتی که در حوزه آموزش و پرورش به خوزستان اختصاص داده شد کم سابقه است.

صحرایی با بیان اینکه ساز و کار نظارتی در وزارت وجود دارد تا رتبه علمی خوزستان ارتقاء پیدا کند، عنوان کرد: در بحث نوسازی، همچنین جمع کردن مدارس کانکسی، تقویت دانشگاه فرهنگیان کارهایی صورت گرفته که پیشرفت آن‌ها ضامن ارتقاء و توسعه آموزش در استان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار