کد خبر: 1153509
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸
امام جمعه بابلسر به تشریح جزئیاتی از برگزاری مراسم وداع، تشییع و تدفین پیکر شهید آیت‌الله عباسعلی سلیمانی پرداخت و گفت: پیکر این شهید به توصیه خودش در شهر قم در جوار حرم حضرت معصومه (س) و فرزندش تدفین خواهد شد.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محمداسماعیل قلی‌پور در جمع خبرنگاران ضمن عرض تسلیت شهادت چهره علمی مجاهد موفق در عرصه تبلیغ حضرت آیت الله عباسعلی سلیمانی، اظهار کرد: مراسم وداع با پیکر این شهید پنجشنبه هفتم اردیبهشت ماه ساعت ۸ تا ۱۰ شب در مصلای المهدی (عج) بابلسر برگزار می‌شود.

وی گفت: مراسم تشییع پیکر شهید آیت الله سلیمانی روز جمعه هشتم اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ صبح از مقابل سپاه شهرستان و دانشگاه مازندران آغاز و به مصلی ختم خواهد شد.

قلی‌پور با اشاره به دریافت پیام‌ها و تماس‌های گسترده پس از شهادت آیت الله سلیمانی خاطرنشان کرد: امیدواریم که در مراسم تشییع نیز حضور پرپیامی را شاهد باشیم.

امام جمعه بابلسر از آیت‌الله سلیمانی به‌عنوان پرچم‌دار وحدت بین همه گروه‌ها، جریانات و مذاهب یاد کرد و گفت: او سالیان سال در سیستان و بلوچستان حضور داشت و نقشش در ایجاد وحدت و همدلی موثر بود.

وی با اشاره به خدمات علمی، فرهنگی‌و عمرانی آیت‌الله سلیمانی در مازمدران، اضافه کرد: همچنین در شهر کاشان استان اصفهان و زاهدان سیستان و بلوچستان خدمات گسترده‌ای ارائه کرد که امیدواریم خداوند روحشان را با شهدا محشور بگرداند.

قلی‌پور یادآور شد: محل تدفین پیکر آیت‌الله سلیمانی به توصیه خودش و خانواده در قم در جوار حرم حضرت معصومه و در جوار قبر فرزند بزرگوارش خواهد بود.

*انتقال پیکر آیت‌الله سلیمانی به قائمشهر و شیرگاه

همچنین مجتبی قلی‌پور باقری، فرماندار شهرستان بابلسر طی گفت‌‌وگویی یادآور شد: مراسم وداع با پیکر این روحانی بزرگوار امشب از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۲ در مصلی بابلسر با حضور آحاد مردم ولایت‌مدار مازندران و این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: نماز میت بر پیکر این عالم بزرگوار و شخصیت برجسته دینی مازندران فردا، هشتم اردیبهشت ماه در مصلی بابلسر قرائت می‌شود و پس از نماز جمعه مراسم تشییع پیکر این شهید از مصلی تا امامزاده رضا بابلسر انجام می‌شود و پس از برنامه تشییع در بابلسر، پیکر آیت الله سلیمانی به قائمشهر و شیرگاه برای تشییع منتقل می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار