کد خبر: 1153281
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶
طی مکاتبه نماینده مجلس با استاندار تهران صورت گرفت:
مهدی شریفیان طی نامه‌ای از استاندار تهران خواست ساختمان آموزش فنی و حرفه ای خواهران چهاردانگه به آموزش و پرورش این شهر تحویل داده شود.
محمدرضا عباسی

مهدی شریفیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در پی تعلل و عدم اهتمام سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در تأمین منابع مالی و تکمیل ساختمان آموزش فنی و حرفه ای خواهران چهاردانگه، طی نامه‌ای به علیرضا فخاری استاندار تهران خواستار تحویل این پروژه به آموزش و پرورش شد.
در بخشی از این نامه با اشاره به تعطیلی بیش از ده سال پروژه احداث ساختمان آموزش فنی و حرفه ای خواهران چهاردانگه و عدم پیگیری مدیران مربوطه جهت تکمیل و بهره‌برداری آمده است: یکی از چالش‌های مهم در شهرک مطهری چهاردانگه کمبود سرانه‌ها به ویژه سرانه آموزشی است که با وجود رشد ساخت مسکن و افزایش جمعیت، باعث مشکلاتی برای تحصیل دانش‌آموزان این منطقه شده است. لذا ضروری است حداکثر استفاده از ظرفیت‌های موجود برای رفع این مشکل صورت پذیرد. به همین منظور با توجه به عدم اراده جدی سازمان فنی و حرفه‌ای در تکمیل این پروژه، پیشنهاد می گردد طرح مذکور جهت تکمیل و بهره‌برداری به مجموعه آموزش و پرورش واگذار گردد.
گفتنی است طرح احداث ساختمان فنی و حرفه‌ای چهاردانگه از سال ۸۹ آغاز شده که با پیشرفت ۳۰ درصدی در سال ۹۱ متوقف شده است. مکاتبات و مذاکرات مستمری توسط دکتر مهدی شریفیان با وزرای وقت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در طول سال‌های اخیر صورت گرفته و در بهمن ماه سال ۱۴۰۰ به‌همراه رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای و مدیر کل استان از محل پروژه انجام شد اما تاکنون نتیجه‌ای از سوی مدیران آن سازمان حاصل نشده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر