کد خبر: 1152583
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۷
شصت و پنج سال است قلم بدست داریم  که بواسطه آن در تمام مدت شبانه روز سوت بزنیم ودر مقابل چشم به راه اقدام موثرجهت رفع معضلات باشیم و هیچ وقت انتظار دریافت پاداش و تجلیل را نداشتیم
حسن روانشید

شصت و پنج سال است قلم بدست داریم  که بواسطه آن در تمام مدت شبانه روز سوت بزنیم ودر مقابل چشم به راه اقدام موثرجهت رفع معضلات باشیم و هیچ وقت انتظار دریافت پاداش و تجلیل را نداشتیم که همان هیات مدیره  شرکت‌های زیر مجموعه در تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی  کشوری ودیگر شرکت‌های  خصولتی برای دولت کافی به نظر می‌رسد تا علیرغم ضرر و زیان وخسارات کلانی که هر سال در ترازنامه هایشان ارائه می‌دهد به دریافت  جایزه وپاداش‌های میلیاردی  نائل شوند! بنابراین میدان را جهت جوانان باز گذاشته ایم تا شایدبا دریافت اینگونه اقلام تشویقی که اخیر تصویب شده  بتوانند آلونکی برای تشکیل زندگی مشترک فراهم کنند. ساده است تا چشم و گوشمان را به شنیدن اخبار رسانه ملی بسپاریم که درلابلای سخن پراکنی‌های آن پراست ازسوتی ها‌ی دولتی وخصولتی از جمله پیرامون جفا به محیط زیست که این روز‌ها ۵ نفر ازمدیران دولتی  را به همین دلیل به دست قانون سپرد است!

اما همچنان باید شاهد رفتار مسئولانی باشیم که شتر را گم کرده اند و دنبال مهارش میگردند و ازخود نمی‌پرسند که آیا می‌توان بدون حضور نماینده‌ای مطلع وبا اشراف به چالش‌های موجود در اینباره. سرپرست انتصابی ومواجب بگیر‌ی از کارخانمه ذوب آهن به عنوان مسئول رعایت محیط زیست در این صنعت عظیم وقطعا" مخرب زیست محیطی بیش از نیم قرنی در دواستان اصفهان وچهار محل وبختیاری  رامجوز دادتا ازطریق رسانه ملی ادعا نماید همه مراحل فنی این کارخانه به تایید سازمان حفاظت محیط زیست  رسیده  است؟!

باعنایت به اینکه میتوان میزان آلودگی و غلظت هوای شبانه را در شهر‌های تحت محاصره وسیطره فولادی‌ها و شهرک  صنعتی و شیمیایی اشترجان وکارخانه ذوب آهن که مرز دوستان است اندازه گیری کرد و یا  وقتی که در بعد از ظهر  یکشنبه ۲۸ اسفند یعنی زمان پیک تلاش‌ها برای استقبال از نوروز که رسانه شنیداری اصفهان با حداقل مخاطب مواجه است گزارشگر رادیو اصفهان به مصاحبه با مدیر حفظ محیط زیست و پسماند مایعات ذوب آهن ننشیند در حالیکه نماینده‌ای مطلع از سامان متولی  سلامتی جامعه یعنی اداره کل حفاظت از محیط زیست استان حضور نداشته باشد تا بر این گزارش قلم بطلان بکشد و یا تایید کند و به مخاطبان  دواستان القاء نگردد آنچه از سوی ذوب آهن دیکته می‌شود  با واقعیات موجود فاصله فراوان دارد! فایل کامل این مصاحبه در سایت رادیو اصفهان برا‌ی کسانی که دغدغه محیط زیست را دارند موجود و قابل دسترسی می‌باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار