کد خبر: 1152115
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
رئال مادرید همیشه تیم ستارگان دنیای فوتبال بوده و هست. از گذشته تا به حال بسیاری از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال در این تیم توپ زدند و جزئی از تاریخ رئال به حساب می آیند. پس کار بسیار سختی هست که بخواهیم از بین این همه ستاره چند مورد رو به عنوان ستاره های اصلی تیم اسم برد.

با این حال ما در این مطلب سعی کردیم از بین افرادی که لباس رئال مادرید رو به تک کردند تعداد پنج نفر که بیشترین تاثیر رو در کسب موفقیت های تیم داشتند رو نام برده و توضیحات مختصری در خصوص آن ها بدهیم.

کریستیانو رونالدو

یکی از بزرگترین فوتبالیست های تاریخ که از یونایتد به رئال امد و در این تیم به اوج قدرت خودش رسید. رونالدو بیشترین تعداد گل رو برای این باشگاه به ثمر رسونده و چهار توپ طلا رو هم در این تیم به کارنامه خودش اضافه کرده. در مدت نه ساله حضورش در باشگاه 4 بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد که سه بار اون بصورت پیاپی بدست امد. گل های به یاد ماندنی و تاثیر گذارش در قهرمانی های تیم، اون رو تبدیل به یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ رئال کرده. رونالدو سال ها مرد شماره یک و اسطوره رئال بود و در واقع نقطه مقابل تیم حریف (مسی در بارسلونا) به حساب می امد.

آلفردو دی استفانو

بزرگترین و پر افتخار ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید که اصالتی آرژانتین داشت و بدلیل درخشش در ترکیب تیم از جانب ژنرال فرانکو حکم شهروندی مادرید رو هم گرفت. دی استفانو برای در مجموع 308 گل برای رئال به ثمر رساند و نقش برجسته ای رو هم در موفقیت های تیم ایفا کرد. در واقع با حضور او بود که رئال تونست پنج فصل پیاپی قهرمان اروپا بشه و نکته جالب اینجاست که در مدت 11 فصل حضور 8 بار قهرمانی لالیگا رو بدست اورد.

بهترین بازیکن با لباس رئال مادرید/ عکس

فرانس پوشکاش

در سال های 1958 تا 1966 در رئال مادرید بازی کرده و یه آمار خیره کننده گلزنی (242 گل در 262 بازی) رو به نام خودش ثبت کرده. و نکته ای که بسیار مهمه اینه که این آمار در سن 31 تا 39 سالگی او بدست امده. در همین بازه زمانی سه عنوان قهرمان مسابقات اروپا هم برای رئال بدست امد که قطعا پوشکاش نقش برجسته ای رو داشت.

سرخیو راموس

به مدت 16 فصل در ترکیب رئال حضور داشت و ستون محکم دفاعی تیم رو ساخت. در حد فاصل سال های 2008 تا 2019 ده سال در ترکیب 11 نفره بهترین های جهان که توسط فیفا اعلام میشه حضور داشت. چهار قهرمانی در اروپا و 5 قهرمانی لالیگا رو همراه با تیم محبوبش بدست اورد. قهرمانی دسیما بدون حضور راموس خواب و خیالی بیش نبود و نمیشه از نقش پر رنگش براحتی عبور کرد. راموس فصول زیادی عنوان بهترین مدافع گلزن در مسابقات اروپایی را به خود اختصاص داد تا هم در دفاع و هم در گلزنی موفق باشه و نشون بده چرا در این لیست حضور داره.

بهترین بازیکن با لباس رئال مادرید/ عکس

کریم بنزما

بنزما از سال 2009 در رئال حضور داشته و براحتی میشه گفت کوله باری از قهرمانی و عنوان ها رو همراه تیم بدست اورده که البته در تمامی اون ها نقش پر رنگی نداشته. بصورت مشخص بنزما بعد از رفتن رونالدو بشدت پیشرفت کرد و تبدیل به یک مهاجم فرصت طلب شد. بنزما در فصل 2022 آن چنان درخشید که رئالی که هیچ کس فکرشو نمیکرد موفق شد قهرمان اروپا بشه که قطعا نقش کریم بنزما غیر قابل انکار بود.

 

این مطلب تبلیغاتی است./

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار