کد خبر: 1151953
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۹
باشگاه پرسپولیس به شایعاتی که در آستانه برگزاری دیدار این تیم با استقلال مطرح شده واکنش نشان داد و تاکید کرد که سرمربی این تیم یک فصل دیگر قرارداد دارد و مذاکره با مربیان خارجی شایعه است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، تیم فوتبال پرسپولیس که یکی از مدعیان قهرمانی در بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر است، روز سوم اردیبهشت در دیداری حساس و تاثیرگذار به مصاف استقلال خواهد رفت.

در آستانه این دیدار خبری در مورد قرارداد یحیی گل محمدی و مذاکره باشگاه پرسپولیس با مربیان خارجی منتشر شده که واکنش باشگاه پرطرفدار تهران را به دنبال داشته است.

در اطلاعیه باشگاه پرسپولیس آمده است: «بعد از مشکلات و بحران‌هایی که متأسفانه برای رقیب سنتی پیش آمد انتظار آن را داشتیم که با موجی از حاشیه‌ها و شایعات متنوع علیه پرسپولیس روبه‌رو شویم.

این انتظار هم طولانی نشد و هر روز با موضوع و هجمه جدید مواجه می‌شویم که از سویی هواداران‌مان را بیمناک می‌سازد و از جانب دیگر تمرکز و آرامش تیم را هدف می‌گیرد. آخرین مورد از این دست جریان‌سازی‌ها، به تکرار شایعه جدایی سرمربی تیم و احتمال حضور مربیان خارجی مربوط می‌شود که از اساس آن را رد می‌کنیم.

بار‌ها اعلام شده است یحیی گل‌محمدی حداقل برای یک فصل دیگر قرارداد دارد و هر دو طرف نسبت به این تعهد پایبند هستند. اگر قراردادی در کار نبود قطعاً برای مذاکره و تمدید اقدام می‌شد.

او به عنوان سرمربی، مورد حمایت مدیریت باشگاه است و تا این لحظه که از جانب وی و چه در باشگاه، هیچ صحبتی غیر از این مطرح نبوده است، چه رسد به اینکه صحبتی درباره مربی دیگری در میان باشد.

اطمینان داریم که این روند خبرسازی‌ها ادامه خواهد داشت و شاید تا دربی و با اوج گرفتن رقابت در جدول لیگ، افزون شود.

از این رو به هواداران اعلام می‌کنیم که بدون توجه به این مسائل و مشغول کردن ذهن و وقت‌شان به اخبار بی‌اساس، روی حمایت از تیم محبوب خود متمرکز باشند.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار