کد خبر: 1150493
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰
درپی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا، حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در پیامی کسب این عنوان را تبریک گفت.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از برنا، در پیام تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های آسیایی دکتر سید حمید سجادی آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به عرصه‌ای برای افتخارآفرینی جدید فرنگی‌کاران تبدیل شد تا اقتدار ایران با عزت‌تر از همیشه در این رشته در قاره کهن به منصه ظهور برسد.

موفقیت کشتی فرنگی ایران در این رویداد رقابتی بار دیگر ورزش کشورمان را صاحب یک جام قهرمانی باارزش کرد تا همچنان هموطنان عزیز به این ورزش که ریشه در خاک این مرز پرگهر دارد، به عنوان یک سرمایه‌ی ملی ببالند.

تلاش خستگی‌ناپذیر مسئولان فدراسیون کشتی را در مسیر اقتدار کشتی ایران در رویداد‌های مختلف ارج می‌نهم و به تک تک قهرمانان سرزمینم که توانمندی آن‌ها در این مسابقات متجلی شد، خدا قوت جانانه و تبریک می‌گویم.

شایسته است ضمن تبریک به کادر فنی و سرپرستی تیم ملی کشتی فرنگی ایران، زحمات همه‌ی مربیان سازنده‌ی کشتی ایران را یادآوری و تاکید کنم همواره به نقش مهم آن‌ها در تربیت قهرمانان واقفم.

امیدوارم این درخشش خوب کشتی فرنگی ایران، آغاز راه دستاورد‌های درخشان دیگر برای این رشته‌ی پر مدال در سال ۱۴۰۲ باشد.

سیدحمید سجادی»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار