کد خبر: 1149790
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷
یک تاجر و سیاستمدار روس از ترامپ خواست برای حفظ جان خود و رهبری جنبش علیه جهانی گرایان به روسیه پناهنده شود.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، یک تاجر روس و عضو حزب لیبرال دموکرات این کشور با ارسال پیامی به دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا از وی برای سفر و اقامت دائمی در خاک روسیه و رهبری جنبش علیه «گلوبالیستها» (جهان گرایان) دعوت کرد.

«ویکتور بوت» امروز جمعه در حساب تلگرامی خود نوشته، من پیامی برای دونالد ترامپ فرستادم. اول از همه معتقدم که جان او در آمریکا در خطر است. دادگاهی که در نیویورک آغاز شده تنها با محکوم شدن دونالد ترامپ و از دست دادن شانس وی برای ریاست جمهوری خاتمه نخواهد یافت.

به گفته بوت، او همچنین از ترامپ برای اقامت در روسیه و اعطای پناهندگی سیاسی و محافظتی به وی دعوت به عمل آورده است؛ چرا که او قادر به رهبری جنبش جهانی علیه گلوبالیست‌ها و نجات مردم آمریکاست.

ویکتور بوت اخیرا به عنوان بخشی از تبادل زندانی میان آمریکا و روسیه با یک بسکتبالیست آمریکایی معاوضه شد و به خاک روسیه بازگشت. او در سال ۲۰۰۸ به درخواست ایالات متحده بازداشت شده بود.

دادگاهی در منهتن نیویورک اخیرا ترامپ با با ۲۴ عنوان اتهامی متهم کرد و به دادگاه کشاند. ترامپ روز سه شنبه در دادگاه حاضر شد و قاضی اتهامات وی را به وی تفهیم کرد.

با آنکه سندی که اتهامات ترامپ در آن مورد تشریح شده مهر و موم است، اما ای‌بی‌سی به نقل از منابع آگاه گزارش داده بودترامپ به حدود ۲۴ فقره جرم متهم شده.

موضوع دادگاهی ترامپ به یک مساله جنجالی در آمریکا تبدیل شده تا جاییکه برخی از ناظران سیاسی احتمال درگیری و آشوب‌های خیابانی را در این کشور رد نکرده‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار