کد خبر: 1148674
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۴
وزش ۶۰ گردباد مرگبار در ده ایالت آمریکا باعث کشته شدن مردم و خسارت دیدن اموال و خانه هایشان شده است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از صدا و سیما، به گزارش شبکه تلویزیونی ان بی سی، وزش ۶۰ گردباد مرگبار در ده ایالت آمریکا باعث کشته شدن مردم و خسارت دیدن اموال و خانه هایشان شده است.

موج گردباد‌های مرگبار در سراسر مناطق میانی کشور (آمریکا) چیز‌های عجیب و غریبی همراه داشت. این گردباد‌ها در اواخر روز جمعه به وقوع پیوستند و دست کم باعث کشته شدن ۲۲ نفر شدند. تصاویر گردباد‌ها طوری است که گویی وسط شهر‌های پرجمعیت را شخم زدند، مثل تصویری که در شهر لیتل راک مشاهده شد، واقعات وحشتناک است. یا مثل این گردباد که در آیووا از روی یک بزگرراه عبور کرد. اما تعداد این گردباد‌ها نیز حیرت آور است. به این نقشه نگاه کنید. بیش از ۶۰ گردباد ده ایالت را در نوردید که از ایالت آیووا تا جرجیا را شامل می‌شود. تک تک این گردباد‌ها ویرانی‌های خودشان را برجای گذاشتند. رئیس پلیس شهر وین (Wynne) در ایالت آرکانزاس می‌گوید ویرانی کامل در شهر رخ داده است.

درشهر سالیوان در ایالت ایندیانا گستردگی خسارت به چند مایل می‌رسد. دست کم سه نفر در این شهر کشته شدند. شب گذشته مردم شتاب می‌کردند تا خود را به جای امن برسانند، اما امروز شتاب می‌کنند تا بازمانده‌ها را پیدا کنند

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار