کد خبر: 1148372
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹
محمدمهدی فروردین:
رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: به باشگاه استقلال بابت بدهی‌ها و احتمال حذف از آسیا هشدار داده بودیم، اما مدیران سابق و فعلی این بحث را خیلی جدی نگرفتند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، مهلت باشگاه‌های آسیایی برای ارائه مدارک و مستندات لازم جهت گرفتن مجوز حرفه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز جمعه به پایان می‌رسد. این موضوع در ایران با حساسیت زیادی دنبال می‌شود چرا که باشگاه استقلال برای دومین سال متوالی در آستانه حذف از آسیا قرار دارد.

باشگاه استقلال گرفتار بدهی‌های سنگین از جمله آندره استراماچونی سرمربی ایتالیایی است و به خاطر این پرونده که تعیین تکلیف نشده است، احتمالاً مجوز حرفه‌ای را دریافت نمی‌کند.

استقلالی‌ها که به دنبال گرفتن کمک مالی از شرکت همراه اول بودند، تا شب گذشته در گرفتن این کمک مالی به نتیجه نرسیدند و باتوجه به تعطیلی امروز جمعه مشخص نیست آیا سرنوشت تلخ فصل گذشته برای این تیم تکرار می‌شود یا نه.

محمدمهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در این خصوص تاکید کرد که هشدار‌های لازم به استقلال و پرسپولیس از همان سال گذشته و بعد از حذف از آسیا به آن‌ها داده شد؛ در حالی که استقلالی‌ها این هشدار‌ها را جدی نگرفتند.

فروردین گفت: سال قبل و از همان لحظه‌ای که استقلال و پرسپولیس از آسیا محروم شدند، هشدار دادیم که این مدل مدیریت به دو باشگاه مردمی لطمه می‌زند. هشدار جدی داده بودیم.

وی افزود: باشگاه پرسپولیس خودش را جمع کرد، ولی متاسفانه مدیران سابق و فعلی استقلال این هشدار را خیلی جدی نگرفتند. بنده از سر دلسوزی و وظیفه‌ای که بر عهده داشتم شخصاً با آقایان مخبر معاون رئیس جمهور و حسینی معاون پارلمانی دولت صحبت و آن‌ها را نسبت به اهمیت موضوع آگاه کردم.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس تاکید کرد: حتی قبل از آنکه آن سانحه هوایی برای وزیر ورزش پیش بیاید، با حمید سجادی در ارتباط بودم. بعد از آن اتفاق هم با معاونان وزیر ورزش گفتگو داشتم که امیدوارکننده حرف می‌زدند.

فروردین ادامه داد: تاکید معاون رئیس جمهور هم این بود که مبلغ مدنظر باشگاه استقلال تهیه بشود تا خسارت روحی و روانی و ورزشی به جامعه وارد نشود. من شب گذشته (پنجشنبه شب) هم پیگیر بودیم و که معاون پارلمانی رئیس جمهور قول داد آن را پیگیری کند. از اینکه امروز چه اتفاقی رخ داده است خبر دقیق ندارم.

وی در واکنش به اینکه بعید به نظر می‌رسد مبلغ مدنظر به استقلال برسد و در این روز تعطیل به حساب استراماچونی واریز بشود، گفت: به هر حال ما تذکرات لازم را هم به مدیران و هم به مسئولان دادیم. امیدوارم در آخرین لحظه بتوانند کاری کنند. اگر خدایی ناکرده اتفاق تلخی رخ داد (استقلال از آسیا حذف شد) کسانی که کم کاری کرده اند باید پاسخگو باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار