کد خبر: 1148167
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
منابع خبری بامداد چهارشنبه گزارش دادند، نیروهای مقاومت فلسطین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ عملیات علیه صهیونیست‌ها در کرانه باختری انجام دادند.
 

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، مرکز آمار و اطلاعات فلسطین موسوم به «معطی» اعلام کرد، نیروهای مقاومت فلسطین در کرانه باختری ۱۵ عملیات علیه صهیونیست‌ها انجام دادند.

بر اساس این گزارش، نیروهای مقاومت فلسطین با شلیک گلوله و پرتاب بسته‌های انفجاری به سمت نظامیان صهیونیستی با آنها در مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی مقابله کردند.

این گزارش می‌افزاید، عملیات نیروهای مقاومت در قدس، الخلیل، رام الله، نابلس، بیت لحم، سلفیت و طولکرم روی داده است و نیروهای مقاومت با حملات صهیونیست‌ها مقابله کردند.

نیروهای مقاومن فلسطین در پست ایست و بازرسی سالم، الجلمه، دوتان و شهرک صهیونیستی شاکید به سمت نظامیان صهیونیست آتش گشودند.

مرکز معطی پیشتر گزارش داده که در ماه گذشته نیروهای مقاومت فلسطین یکهزار و ۱۷۷ عملیات علیه صهیونیست‌ها در کرانه باختری و قدس اشغالی انجام دادند که منجر به کشته شدن هشت صهیونیست و زخمی شدن ۴۳ سرباز و شهرک نشین شده است.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار