کد خبر: 1147371
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۲
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف قرارداد این سازمان در پایان اسفند خبر داد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از صدا و سیما، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: در آخرین ماه سال ۱۴۰۱ نیز توانستیم تعهدات سازمان در قبال بیمه شدگان و بازنشستگان را به شکل کامل انجام دهیم.

میرهاشم موسوی افزود: حقوق و مستمری اسفند بازنشستگان براساس برنامه پرداخت این ماه، پرداخت شده است و علاوه بر آخرین مرحله معوقات افزایش حقوق بازنشستگان، عیدی بازنشستگان را نیز چند روز قبل پرداخت کردیم.

وی گفت: در حوزه خرید راهبردی درمان نیز که در این حوزه از همکاری ارزشمند بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، دارویی و تشخیصی دولتی، دانشگاهی و خصوصی بهره‌مند بوده و قدردان این همکاری هستیم، بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز طرف قرارداد در بخش دولتی و دانشگاهی و همچنین بخش خصوصی و غیردولتی را بیست‌وهشتم اسفند پرداخت کردیم.

موسوی با بیان این که امیدواریم با این پرداخت، بخشی از مشکلات مراکز دانشگاهی حل شود، افزود: همچنان در حال تلاش هستیم و در فروردین‌ماه نیز پرداختی خوبی برای مراکز طرف قرارداد خواهیم داشت.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: با وجود دشواری‌های ناشی از ناپایداری منابع و کسری نقدینگی، با تلاش خستگی‌ناپذیر همه کارکنان و مدیران این سازمان و بخش‌های اقتصادی زیرمجموعه، توانستیم تأمین منابع خوبی برای اسفند ماه که معمولاً حجم پرداختی‌های ما در این ماه بسیار بیشتر از ماه‌های دیگر است، تأمین کرده و همه تعهدات قانونی خود در قبال بیمه‌شدگان و بازنشستگان عزیز را براساس بودجه مصوب سازمان، اجرایی کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار