کد خبر: 1146700
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴
رزمایش مرکب دریایی ۲۰۲۳
عملیات تیراندازی ناو‌های ایران، چین و روسیه به سمت اهداف دریایی در رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳ انجام شد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، تیراندازی ناو‌های ایران، چین و روسیه به سمت اهداف دریایی عملیات تیراندازی ناو‌های ایران، چین و روسیه به سمت اهداف دریایی در رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳ انجام شد.

امیر دریاداردوم مصطفی تاج‌الدینی سخنگوی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳ در این رابطه اظهار کرد: در این مرحله از برگزاری رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳، یگان‌های شناور ایران، چین و روسیه که از بامداد امروز به محل اجرای ماموریت در شمال اقیانوس هند حرکت کرده بودند، به اجرای تمرینات پرداختند.

وی افزود: در این مرحله از رزمایش، یگان‌های شناور ایران، چین و روسیه به سر فرماندهی ناوشکن جمهوری اسلامی ایران سهند و با استفاده از سلاح‌های تعیین شده به سوی اهداف سطحی در دریا تیراندازی کردند.

سخنگوی رزمایش مرکب دریایی ۲۰۲۳ خاطر نشان کرد: همچنین در مرحله بعد تمرین صورت بندی و آرایش آفندی یگان‌های شرکت کننده در رزمایش متناسب با نظارت و پایش هوایی منطقه توسط بالگرد‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد.

گفتنی است؛ رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳ با شرکت یگان‌های شناور ایران، چین و روسیه و ناظرین از کشور‌های پاکستان و قزاقستان در منطقه شمال اقیانوس هند و دریای عمان آغاز شده و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر