کد خبر: 1142168
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲
رئیس حوزه ریاست جمعیت هلال احمر از مکاتبه با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برای تامین اعتبار لازم جهت پرداخت مطالبات بازنشستگان هلال‌احمر خبر داد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، راضیه عالیشوندی، رئیس حوزه ریاست جمعیت هلال احمر گفت: با توجه به اینکه جمعیت هلال احمر همواره به واسطه بهره‌مندی از کارکنان و نیرو‌های امدادی با حداقل حقوق ممکن در راستای خدمت‌رسانی به مردم اقدام کرده، تامین حقوق حقه این کارکنان پس از بازنشستگی از وظایف ذاتی دستگاه متبوع خواهد بود.

وی افزود: با تکمیل فرآیند بازنشستگی ۵۵۰ نفر از همکاران جمعیت در سال جاری و با توجه به عدم تامین منابع لازم جهت پرداخت پاداش پایان خدمت کارکنان یاد شده و نظر به تأثیرات تورمی حاکم بر زندگی و معیشت این عزیزان که اغلب جزء اقشار آسیب‌پذیر جامعه بوده و بعضاً در زمان بازنشستگی با مشکلات عدیده‌ای همچون بیماری؛ هزینه ازدواج و تأمین هزینه‌های تحصیل فرزندان و. مواجه هستند و همچنین تعدادی از این عزیزان نیز به‌علت بیماری و پیش از دریافت پاداش خود، فوت کرده و علیرغم نیاز شدید خانواده و بستگان موفق به استفاده از حقوق خود نشده‌اند، رئیس جمعیت هلال‌احمر برای احقاق حقوق بازنشستگان این جمعیت، ورود و اقدام کرد.

رئیس حوزه ریاست جمعیت، خاطرنشان کرد: کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر طی مکاتبه‌ای با معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور پیگیر مطالبات و تامین اعتبار لازم برای پرداخت پاداش پایان خدمت کارکنان بازنشسته این جمعیت در سال ۱۴۰۱ شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار