کد خبر: 1140916
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۹
سردار کوثری:
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: پس از این اتفاق، دست دشمنان خارجی و بیگانه که بر این کشور تسلط کامل داشتند قطع شد و آنان از عدم توانایی در اجرای توطئه‌هایشان علیه ملت ایران عصبانی هستند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، سردار محمد کوثری مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران و نماینده مردم تهران در مجلس با قدردانی از فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) به دلیل برگزاری اردوی راهیان نور، گفت: قطعا و یقینا برگزاری این اردو در پادگان دو کوهه تأثیر بسزایی در جهت انتقال ایثار و شهادت دارد.

وی در جمع عاشقان دوکوهه بیان کرد: همه شهدا خالصانه جان خودشان را در طبق اخلاص گذاشتند و باعث عزت، سربلندی و در نهایت پیشرفت اهداف بزرگ جمهوری اسلامی ایران شدند.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: انقلاب اسلامی در اصل براساس کلام خدا آن هم به رهبری حضرت امام یعنی، ولی امر مسلمین ایجاد و در نهایت جمهوری اسلامی ایران تأسیس و تشکیل شد. لذا؛ دست دشمنان خارجی و بیگانه که در این کشور تسلط کامل داشتند قطع شد و آنان آنچنان از اینکه نتوانستند توطئه‌هایشان را اجرایی کنند، عصبانی شدند.

مشاور فرمانده کل سپاه با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه کشورمان تصریح کرد: دشمنان می‌خواستند نظام نوپای جمهوری اسلامی را از بیخ و بن برکنند و کنار بگذارند. اما، آنان به لطف خدا نتوانستند توطئه‌هایشان را اجرایی کنند.

وی افزود: افتخار من و شما که بازماندیم باید کاری مانند حضرت زینب (س) انجام دهیم و پیام‌رسان باشیم و افتخارات بزرگان را بدون کم و زیاد به نسل جدید منتقل کنیم.

فرمانده پیشین لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله (ص) خطاب به جوانان و نوجوانان تأکید کرد: حضور شما در دوکوهه بسیار ارزنده است. لذا، حضور شما دوکوهه آن موجب سرزنده‌ماندن دوکوهه می‌شود.

در ادامه، سردار محمدرضا یزدی مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران برای خنثی کردن توطئه دشمنان همیشه در صحنه هستند و اجازه دست درازی به بیگانگان را نخواهند داد.

وی حضور رزمندگان قدیمی و پیشکسوت در دوکوهه را یادآور روز‌های سخت، ولی شیرین در دوران دفاع مقدس دانست و افزود: طلایه داران آمدند تا بگویند آن روز‌ها ایستادگی کردند تا نظام نوپای ما از شر دشمنان در امان باشند.

فرمانده سابق سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ در پایان اذعان کرد: طلایه‌داران عاشق در دوکوهه حضور پیدا کردند تا از خودگذشتگی خود را نشان دهند، آنان بخش کوچکی از مردم بزرگ ایران هستند که برای رسیدن به قله پیشرفت و مقابله با دشمنان ایستادند تا بگویند همیشه در صحنه هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر