کد خبر: 1137583
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
دو ستاره شکست ناپذیر بوکس جهان، شنبه شب در ورزشگاه ومبلی شهر لندن برای تصاحب کمربند قهرمانی روی رینگ می‌روند.

آدام عظیم و سانتوس رایس، ستاره‌های مشت آهنی بوکس جهان هستند که فردا شب یکی از آن‌ها برای نخستین بار طعم شکست را خواهد چشید.

نبرد مُشت آهنی‌ها در ومبلی؛ تقابل جوان متمول با لاستیک‌فروش
آدام عظیم از انگلیس از حمایت بیشتری برای پیروزی برخوردار است. او علاوه بر اینکه در کشور خودش روی رینگ می‌رود، از حمایت گسترده رسانه‌های بریتانیا و اروپایی برخوردار است. امکاناتی که در مسیر آماده‌سازی‌اش دارد قابل مقایسه با حریف نیست. در نظرسنجی‌ها نیز او از شانس بیشتری برای رسیدن به کمربند قهرمانی برخوردار است.

آدام از زمان ورود به دنیای حرفه‌ای بوکس، هفت مرتبه روی رینگ رفته و در تمامی مسابقات به برتری قاطع رسیده است. وی ۶ مبارزه با ناک‌اوت حریفان برنده شده تا رکوردی جالب را از خود برجای بگذارد.

آدام عظیم اصالتی پاکستانی دارد و راه برادرش (حسن عظیم) که او نیز بوکسوری حرفه‌ای بود را ادامه می‌دهد. در واقع برادرش او را به بوکس کشاند. این بوکسور ۲۰ ساله به دلیل داشتم اسپانسر‌های معتبر، تمریناتش را به بهترین نحو دنبال می‌کند و همه امکانات را در اختیار دارد.

نبرد مُشت آهنی‌ها در ومبلی؛ تقابل جوان متمول با لاستیک‌فروش
در سوی دیگر رینگ، سانتوس رایس از نیکاراگوئه خواهد بود. کشوری فقیر در آمریکای لاتین که این بوکسور از مشهورترین و البته محبوب‌ترین اشخاص آن محسوب می‌شود. سانتوس از در آمد پیروزهای‌گذشته‌اش، توانسته یک مغازه فروش لاستیک خودرو راه اندازی کرده و خانواده‌اش را از فقر نجات دهد. در واقع خودش این تعمیرگاه را اداره می‌کند، چراکه شغل اصلی‌اش، همین است.

سانتوس تاکنون ۱۲ مبارزه حرفه‌ای داشته و همگی را برنده شده که در سه رقابت موفق به ناک‌اوت کردن حریفان شده است.

در واقع مبارزه فردا شب در ومبلی، نبرد مشت آهنی‌های شکست ناپذیر برای تصاحب کمربند طلایی سازمان WBA خواهد بود.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار