کد خبر: 1137057
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان گفت: ۴۴۲ پروژه محرومیت زدایی با مشارکت بسیج سازندگی در زمینه آبرسانی و احداث مسکن محرومان و طرح های فنی و مهندسی در این استان اجرا شده است.

به گزارش جوان آنلاين، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین که به زنجان رفته بود در آئین افتتاح هم‌زمان ۴۴۲ پروژه محرومیت‌زدایی استان به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر که با حضور فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان، امام جمعه و استاندار زنجان برگزار شد، با بیان اینکه یکی از اولویت‌ها ما موضوع محرومیت‌زدایی از مناطقی است که از امکانی به مراتب کمتر نسبت به سایر مناطق برخوردارند، گفت: در همین راستا ۲۹۶ طرح مختلف مهندسی در نقاط مختلف استان به بهره‌برداری رسیده است.

وی با یادآوری اینکه تغییر هندسه و مفهوم قدرت در دنیا را باید جزو ویژگی‌ها و خروجی اعجاب‌انگیز انقلاب اسلامی دانست، افزود: در طول بیش از چهار دهه گذشته به عینه شاهد دستاوردهای بسیاری به واسطه پیروزی انقلاب اسلامی در کشور هستیم و این دستاوردها علی‌رغم مخالفت‌ها و زورگویی‌های بدخواهان، به برکت خودباوری در نزد ملت و مسئولان، تداوم داشته است.

این مسئول با تاکید بر اینکه فتنه اخیر در راستای توقف حرکت امیدبخش در ایران اسلامی بوده و بدون شک تلاش‌های نظام سلطه برای به کرسی نشاندن اهداف پلید خود ادامه خواهد داشت، ابراز کرد: وقتی صحبت‌های متفکران غربی را می‌شنویم، به وضوح در این سخنان شاهد فروکش کردن جذابیت نظریه‌های مختلف هستیم و این بدان معنی است که خود این متفکران نیز امروز به این مهم دست یافته‌اند که لیبرال دموکراسی به پایان راه خود رسیده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با یادآوری اینکه به هیچ وجه شرایط امروز کشور به آنچه که مردم ایران در دوران ستم‌شاهی تجربه کرده‌اند، شبیه نیست، خاطرنشان کرد: آمارهایی که امروز از سوی مجامع بین‌المللی ارائه می‌شود، حاکی از آن است که ایران اسلامی در عصر حاضر با کشورهای اروپایی مقایسه شده و این خود بیانگر دستاوردهایی است که به برکت انقلاب اسلامی نصیب کشور شده است.

سردار سلیمانی، مجهز شدن ایران به فناوری پرتاب ماهواره، بالا رفتن قدرت دفاعی و نظامی کشور، قرار گرفتن در جایگاه دوم دنیا به لحاظ سدسازی و نیز کسب عنوان سومی جهان در بحث تربیت مهندس، موضوعات و دستاوردهایی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن گذشت، عنوان کرد: فارغ از همه این دستاوردها که تأثیر برون‌مرزی دارد، در داخل کشور نیز در حوزه‌های مختلف از جمله ریشه‌کن کردن بی‌سوادی به موفقیت‌های چشم‌گیری دست یافته‌ایم.

این مسئول با یادآوری اینکه بهداشت و درمان یکی از چالش‌ها و دغدغه‌های مردم در دوران قبل از انقلاب بود، افزود: امروز به عینه می‌بینیم که مردم در این زمینه با دغدغه‌هایی به مراتب کمتر نسبت به گذشته به سر برده و این خود حاکی از آن است که در این زمینه تلاش‌های زیادی توسط دست‌اندرکاران نظام صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه همه این دستاوردها و موفقیت‌ها در حالی محقق شده است که شاهد سنگ‌اندازی و فتنه بی‌شماری از سوی دشمنان نظام و ملت بوده و هستیم، گفت: بی‌شک اگر این کینه‌توزی‌ها و دشمنی‌ها نبود، امروز آماری که در زمینه دستاوردهای انقلاب اسلامی ارائه می‌شود، بیش از آن چیزی بود که امروز شاهد آن هستیم.

 

*کمک براي تامين آب و مسکن زنجاني ها

در ادامه اين مراسم سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان، با بیان اینکه یکی از اولویت‌ها ما موضوع محرومیت‌زدایی از مناطقی است که از امکانی به مراتب کمتر نسبت به سایر مناطق برخوردارند، گفت: در همین راستا ۲۹۶ طرح مختلف مهندسی در نقاط مختلف استان به بهره‌برداری رسیده است.

وی ایام‌الله دهه فجر را بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و با اشاره به اینکه هم‌اکنون نزدیک به چهار هزار پروژه توسط سپاه در استان زنجان در حال اجرا است، تصریح کرد: برخورداری از روحیه انقلابی و ولایت‌مداری در نزد مردم استان زنجان باعث شده است که سپاه نیز با انگیزه مضاعف در خدمت‌رسانی به آحاد جامعه گام‌های بلندتری بردارد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه زنجانی‌ها همواره در همه صحنه‌های حساسی جزو پیش قراولان دفاع از کیان کشور و آرمان‌های انقلاب بوده و هستند، خاطرنشان کرد: یکی از جان‌فشانی‌های مردم زنجان مربوط به دوران دفاع‌مقدس است که با حضور حداکثری در جبهه‌های حق علیه باطل و مشارکت در اکثر عملیات‌ها، ۳۵۳۵ شهید را در راه دفاع از وطن و آرمان‌های انقلاب اسلامی تقدیم کردند.

کرمی از اجرایی شدن ۴۴۲ پروژه محرومیت‌زدایی در استان طی ایام‌الله دهه مبارک فجر امسال خبر داد و گفت: این پروژه‌ها با مشارکت بسیج سازندگی انجام گرفته و قرار است مردم استان را در زمینه آب‌رسانی، مسکن و … بهره‌مند کند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تاکید بر اینکه مردم استان زنجان شایسته دریافت بهترین خدمات هستند، اظهار کرد: همه آنچه که امروز در ایام‌الله دهه فجر در طبق اخلاص می‌گذاریم، در روز ۲۲ بهمن با حضور پرشور مردم همیشه در صحنه استان زنجان تکمیل خواهد شد.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار