کد خبر: 1137036
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
مدیر تیم فوتبال پیکان درمورد دلیل درخواست این تیم برای بازی با استقلال در ورزشگاه دستگردی توضیحاتی ارائه کرد.

سرویس ورزشی جوان آنلاین: در مورد تساوی یک بر یک دیدار نساجی و پیکان در هفته نوزدهم لیگ برتر اظهار داشت: قبل از شروع بازی می‌دانستیم کار سختی داریم، زیرا نساجی در خانه خود تیم خیلی خوبی است. از طرفی هواداران خونگرم نساجی در این بازی تیم‌شان را حمایت می‌کردند و همین موضوع روحیه مضاعفی برای این تیم بود. بازی تا قبل از گل نساجی شرایط خیلی خوب و عادی داشت، اما متأسفانه قبل از گل حریف، اتفاق عجیبی افتاد. در شرایطی که بازیکن ما در زمین نساجی خطای نصفه و نیمه‌ای روی بازیکن حریف انجام داد، داور در ابتدا آوانتاژ داد.

وی افزود: سپس توپ درون زمین پیکان آمد و این بار بازیکن نساجی روی بازیکن ما خطا کرد، اما داور جای اینکه خطا را به سود پیکان اعلام کند، در تصمیمی عجیب آوانتاژ خود را عوض کرد و بار دیگر توپ را به زمین نساجی برد تا ضربه خطا را بزنند. همان توپ در نهایت منجر به اعلام پنالتی برای نساجی شد. ما هم به این تصمیم اعتراض کردیم. پیکان با توجه به شرایط خود در جدول قصد کسب سه امتیاز در این بازی سخت را داشت. همانگونه که برای نساجی هم این مسابقه خیلی مهم بود. در کل مساوی را نتیجه عادلانه‌ای می‌دانم هر چند ما هم موقعیت‌های خوبی برای رسیدن به گل برتری داشتیم.

مدیر تیم فوتبال پیکان در مورد حرکت شیرزود تمیروف پس از گلزنی‌اش و اجرای شادی گل مشابه با کریستین رونالدو توضیح داد: او پیراهن خود را درآورد و همه کار کرد (باخنده) خدا را شکر در شرایط سخت خودش را به موقع پرت کرد و گل خیلی خوبی زد. هر چند انتقادات زیادی به تمیروف شده، اما کادر فنی ما و مجتبی حسینی از عملکردش بسیار راضی هستند. دوندگی فوق‌العاده شیرزود خیلی برای تیم ما تأثیرگذار است. خودمان دیده‌ایم که غیبت او در یک تا دو بازی مشهود بوده است. در کل برای پیکان خیلی مفید بازی می‌کند، اما مقداری بدشانس است.

رهقی عنوان کرد: همیشه از یک مهاجم توقع می‌رود گلزنی کند. خداراشکر این اواخر شرایط تمیروف از این لحاظ هم بهتر شده است. پس از گل حساسی که برای پیکان در جام‌حذفی مقابل استقلال خوزستان بلافاصله پس از ورودش به زمین، به ثمر رساند روز گذشته هم گل خیلی خوبی زد که سبب شد یک امتیاز ارزشمند از خانه نساجی کسب کنیم. امیدوارم بتواند این روند را ادامه بدهد.

وی در مورد اظهارنظر مجتبی حسینی مبنی بر اینکه آشوری داور بازی روز گذشته کار را برای هر دو تیم سخت و خراب کرد توضیح داد: به یعقوب آشوری خسته‌نباشید می‌گویم. تا قبل از گل نساجی هم روند بازی خیلی خوب پیش می‌رفت. خودمان هم از تصمیمش در آن صحنه تعجب کردیم تصور کنید در زمین حریف یک خطای نصف و نیمه را آوانتاژ داد و در شرایطی که بازیکن نساجی با وجود کنترل کردن توپ نتوانست کار را ادامه بدهد و روی بازیکن ما خطا هم کرد، بازگرداندن تصمیم و اعلام خطای بازیکن پیکان خیلی عجیب بود.

مدیر تیم فوتبال پیکان درمورد اینکه اعلام نشدن یک پنالتی به سود نساجی در اواخر بازی هم سبب اعتراض اعضای این تیم شد، گفت: قبل از اینکه توپ به دست محمدعلی کاظمی بخورد بازیکن نساجی روی وی خطا کرد. به همین دلیل این اعتراض بی‌دلیل بود.

رهقی در مورد محل برگزاری دیدار پیکان مقابل استقلال گفت: باشگاه پیکان امروز برای برگزاری بازی در ورزشگاه دستگردی به سازمان لیگ نامه زده است. به دلیل زیرساخت‌های ورزشگاه انقلاب و نداشتن گیت الکترونیک، نمی‌توانیم در این ورزشگاه میزبان استقلال باشیم. به همین دلیل درخواست کردیم این مسابقه در دستگردی که ورزشگاه دوم معرفی شده توسط پیکان است برگزار شود. به احتمال زیاد بازی بدون تماشاگر خواهد بود، اما منتظر اعلام نظر سازمان لیگ هستیم.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار