کد خبر: 1136913
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶
رئیس قوه قضائیه:

بدون تردید عناصری که حضورشان برای امنیت و آرامش مردم و جامعه مضر است، به هیچ وجه نباید از زندان آزاد شوند و جای آن‌ها زندان است، اما آیا هر کس مرتکب جرم می‌شود باید به زندان برود؟
به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای روز گذشته در گردهمایی آزادگان سیاسی مسلمان قبل از انقلاب استان تهران تصریح کرد: بدون تردید عناصری که حضورشان برای امنیت و آرامش مردم و جامعه مضر است، به هیچ وجه نباید از زندان آزاد شوند و جای آن‌ها زندان است، اما آیا هر کس مرتکب جرم می‌شود باید به زندان برود؟ چنانکه فرد مورد اشاره به زندان رفت چه آسیب‌هایی به خود او و خانواده‌اش و زندگی اجتماعی‌اش در آینده تحمیل می‌شود؟
رئیس دستگاه قضا در ادامه با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: انقلابی که امام راحل و امت او به نتیجه رساندند، انقلابی نبود که صرفاً یک حاکم جائر را برکنار کند بلکه این انقلاب، اسلام و ارزش‌های دینی را احیا کرد.
رئیس دستگاه قضا با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، ارزش مجاهدت، استقامت، ایثار و کاربرد تقوا را به دنیا ارائه داد، عنوان کرد: امام خمینی (ره) همه فطرت‌های پاک را جذب و متوجه خود کرد و بر همین اساس، دل‌های مردم گوشه و کنار دنیا نیز کم یا زیاد متوجه اسلامی شد که امام راحل آن را احیا کرده بود. محسنی اژه‌ای با بیان اینکه امام خمینی (ره) همان اسلام نابی را احیا کرد که مستکبران تلاش می‌کردند آن را تحریف کنند، گفت: مستکبران قصد داشتند اسلامی را توسعه دهند که در تضاد با منافع استکباری آن‌ها نباشد. انقلابی که امام خمینی (ره) پرچم آن را برافراشت طرفدار همه انسان‌های آزاده و محروم بود و به استقلال، شرافت و کرامت انسان‌ها روح جدیدی دمید و امروز وظیفه همه ماست که این ارزش‌ها را حفظ کرده و آن‌ها را تعالی ببخشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار