کد خبر: 1136740
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹
وزیر فرهنگ و ارشاد ا:سلامی
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برگزاری جشنواره‌ها و برنامه‌های فرهنگی و هنری موجب اتحاد و همدلی دوباره و هرچه بیشتر آحاد مختلف مردم با یکدیگر شده است.

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، درباره ضرورت وحدت هرچه بیشتر در کشور، اظهارداشت: نقاط مشترک میان مردم ایران پیوندی ناگسستی در جامعه ایجاد کرده است و دهه فجر از جمله این نقاط مشترک است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه جشنواره‌های فرهنگی هنری امسال با استقبال بسیار خوب مردم مواجه شده است، عنوان کرد: برگزاری این جشنواره‌ها و این برنامه‌ها موجب اتحاد و همدلی دوباره و هرچه بیشتر آحاد مختلف مردم با یکدیگر شده است.

وی خاطرنشان کرد: شکافی که دشمن کوشید در جامعه ما ایجاد کند و در پی آن بود که ایران دوقطبی شود با مجموعه رویدادهای فرهنگی و هنری کاملاً از بین رفته است. من از همه اهالی فرهنگ و هنر برای تلاشی که در این راستا داشته‌اند و باعث شدند بار دیگر وحدت و انسجام تقویت شود تشکر می‌کنم.

اسماعیلی با اشاره به دایر شدن نمایشگاه «خانواده خوب» در آستانه عید نوروز، گفت: در این نمایشگاه هم برای خریداران شرایط خوبی ایجاد شده و به فروشندگان تسهیلات قابل توجهی ارائه داده‌ایم.

وی با بیان اینکه از نمایشگاه «خانواده خوب» استقبال خوبی شده است، تصریح کرد: تلاش ما بر این است در همه مراکز استان‌ها این نمایشگاه برقرار شود و تا ایام عید ادامه داشته باشد تا مردم بتوانند پوشاکی متناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی و البته با قیمت‌های متعادل خریداری کنند.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار