کد خبر: 1136558
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۴
فرمانده کل ارتش:

فرمانده کل ارتش در پیامی به مناسبت چهل وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران نوشت: دشمن با اتکا به عملیات روانی و رسانه‌ای، یک جنگ گسترده ترکیبی را علیه ملت و نظام اسلامی شکل داده است.
دربخشی از پیام امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی آمده است: انقلاب اسلامی ایران با ارائه الگویی متعالی و متکی بر اندیشه‌های ناب اسلامی، یک نظام مستقل و قدرتمند را در ایران مستقر ساخت. سقوط نظام شاهنشاهی و استقرار حکومت دینی پس از ۱۴۰۰ سال، کسب استقلال سیاسی و ایجاد نظام مبتنی بر ولایت‌فقیه با مشروعیت و اقتدار در ایران، از دستاورد‌های مهم آن بوده است.
انقلاب اسلامی ایران با مقاومت و ایستادگی مقتدرانه، راه توسعه و تعالی را در پیش گرفت، به گونه‌ای که اکنون پس از ۴۴ سال با فروپاشی کمونیسم و احتضار لیبرالیسم، با شتاب در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی گام برمی‌دارد و با گذشت ۴۴ سال از حیات پر برکتش، شعار‌های جهانی آن همچنان زنده و آرمان‌های انقلاب کماکان در کانون توجهات است و مقتدرانه از منافع و امنیت ملی ایران دفاع کرده و در مقابل زورگویان و قدرت‌های استکباری ایستاده و موجب سربلندی ملت ایران و ملت‌های مظلوم جهان شده است.
در ادامه این پیام آمده است: دشمن در سال‌های اخیر با اتخاذ راهبرد‌های مختلف در صدد سد کردن مسیر حرکت انقلاب اسلامی و وارد آوردن ضربه به نظام جمهوری اسلامی بوده است؛ اما با بصیرت و مقاومت مردم و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، دسیسه‌های دشمن یکی پس از دیگری با شکست مواجه شده است. از این رو دشمن با اتکا به عملیات روانی و رسانه‌ای، یک جنگ گسترده ترکیبی را علیه ملت و نظام اسلامی شکل داده است. ارتش جمهوری اسلامی ایران با الهام از مکتب عاشورا ۴۸ هزار شهید والامقام تقدیم اسلام، انقلاب و میهن اسلامی کرده است و در همه مقاطع از جمله دشمنی‌های اخیر، با بصیرت انقلابی و اقتدار مأموریت‌های اصلی خود که حراست و پاسداری از استقلال، تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی ایران است پیگیری کرده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار