کد خبر: 1136530
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۹
وزیر کشور در پی وقوع زلزله در پیام‌های جداگانه به وزرای کشور ترکیه و سوریه جان باختن جمعی از شهروندان این کشور‌ها را تسلیت گفت.

احمد وحیدی روز دوشنبه در پی وقوع زلزله‌ای به بزرگای ۷.۸ در ترکیه و سوریه در پیامی به «سلیمان سویلو»، وزیر کشور جمهوری ترکیه نوشت: خبر وقوع زلزله مهیب که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی کثیری از شهروندان آن کشور و موجب خسارات مادی فراوانی شد، اینجانب را به شدت متأثر و متألم ساخت. وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران در این شرایط رنج و محنت که متأثر از بلایای طبیعی است، خود را در کنار مردم ترکیه می‌بیند و آمادگی دارد تا کمک‌های مور نیاز زلزله‌زدگان را ارسال کند.

وزیر کشور ضمن عرض تسلیت به دولت و ملت ترکیه از درگاه ایزد منان برای جانباختگان طلب رحمت و مغفرت الهی و برای مصدومان و مجروحان، شفای عاجل مسألت کرد.

وحیدی همچنین در پیامی به «محمد خالد الرحمون» وزیر کشور جمهوری عربی سوریه نوشت: خبر وقوع زلزله مهیب که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی کثیری از شهروندان سوری و موجب خسارات مادی فراوانی شد، اینجانب را به شدت متأثر و متألم ساخت. وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران در این شرایط رنج و محنت که متأثر از بلایای طبیعی است، خود را در کنار مردم سوریه می‌بیند و آمادگی دارد تا کمک‌های مور نیاز زلزله‌زدگان را ارسال کند.

وزیر کشور ضمن عرض تسلیت به دولت و ملت سوریه از درگاه ایزد منان برای جانباختگان طلب رحمت و مغفرت الهی و برای مصدومان و مجروحان، شفای عاجل مسألت کرد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار