کد خبر: 1136481
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱
فرمانده نیروی هوایی ارتش خبر داد

امسال با همت و تلاش شبانه‌روزی کارکنان این نیروی الهی، شاهد رشد ۱۱درصدی تولید قطعات گلوگاهی و همچنین بازآماد ۲۹فروند هواپیما در این نیرو بوده‌ایم.
امیر حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم صبحگاه عمومی ستاد این نیرو که با حضور کارکنان پایور و وظیفه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ایران و تبریک ایام‌الله دهه فجر و روز ۱۹بهمن، روز نیروی هوایی ارتش با اشاره به رشادت‌ها و نقش این نیرو پس از انقلاب اسلامی اظهار داشت: نیروی هوایی به عنوان یک نیروی پیشگام همواره در صدر اولین‌ها قرار داشته و دارد، به گونه‌ای که این نیرو با نقش‌آفرینی در تاریخ انقلاب اسلامی همواره به عنوان مدال افتخاری برای نیرو‌های مسلح محسوب می‌شود. این افتخار‌آفرینی از همان اوایل انقلاب با اولین بیعت آرمانی آغاز و در ادامه با اولین پاسخ کوبنده به ارتش متجاوز بعث عراق ادامه داشت و در این بین نیز با راه‌اندازی سازمان خودکفایی جایگاه خود را در صدر اولین‌ها حفظ و آن را تثبیت کرد.
وی در ادامه ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان این نیرو خطاب به آنان تصریح کرد: همت و تلاش بی‌وقفه شما عزیزان همواره باعث سرافرازی این نیروی الهی شده است که این همت والا امروز موجب رشد ۱۱درصدی تولید قطعات گلوگاهی و ارتقای توان عملیاتی نیروی هوایی و همچنین بازآماد ۲۹فروند هواپیما در این نیرو شده است که این حاصل سرپنجه‌های قدرتمند متخصصان و صنعتگران توانمند و جوان این نیرو است.
امیر واحدی در پایان با اشاره به مدیریت فضای مجازی افزود: فضای مجازی به عنوان مجاری دروغ‌پردازی دشمن یکی از مهم‌ترین ابزار‌های جنگ‌شناختی است که فعالیت در آن نیازمند سواد رسانه‌ای است. مدیریت این فضا در خانواده یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های اجتناب از لغزش و کج‌فهمی است که می‌تواند موجب خنثی‌سازی اهداف شوم دشمنان شود.
در این مراسم از چهار نفر زندانی سیاسی نیروی هوایی ارتش در دوران رژیم شاهنشاهی، آقایان هادی فیض‌پور، رحیم کریمی، قنبر راسخ و سیدصادق صادقی تقدیر شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار