کد خبر: 1136480
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۴
عضو جامعه مدرسین:

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه بیانیه میرحسین موسوی بیانیه سقوط و عبور از انقلاب است، گفت: این بیانیه حرکت آشکار و ضدانقلابی نیرو‌های سقوط کرده را بیشتر نمایان کرده است.
حجت‌الاسلام عباس کعبی در گفتگو با مهر، با اشاره به بیانیه میرحسین موسوی مبنی بر برگزاری همه‌پرسی آزاد و سالم در مورد ضرورت تغییر یا تدوین قانون اساسی جدید اظهار داشت: این بیانیه در واقع برای عبور از انقلاب اسلامی، ارزش‌های اسلامی و عبور از ملت ایران است.
وی ادامه داد: بیانیه میرحسین موسوی بیانیه سقوط و همسویی روشن و آشکار با دشمنان اسلام و ایران است. عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار کرد: جواب این بیانیه سقوط را ملت ایران در راهپیمایی ۲۲بهمن که امسال با شعار «۴۴سال ایران استوار» برگزار می‌شود، خواهند داد.
حجت‌الاسلام کعبی با بیان اینکه در طول ۴۴سال انقلاب همواره سقوط افراد و ریزش‌ها وجود داشته است، اما در کنار این ریزش‌ها، رویش‌های مقدس نسل نو آینده روشن ایران اسلامی را تضمین می‌کند.
وی با بیان اینکه این بیانیه نشانه وادادگی، خودباختگی، غرب‌زدگی، یأس و ناامیدی است، تصریح کرد: امروز مردم به نیرو‌های سقوط‌کرده و عبور‌کرده از خط مسیر انقلاب و ارزش‌های اسلام دیگر توجهی ندارند. عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان خاطرنشان کرد: بیانیه میرحسین موسوی حرکت آشکار و ضدانقلابی نیرو‌های سقوط کرده را بیشتر نمایان کرده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار