کد خبر: 1136091
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱
با حضور محمدرضا زیدی معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز ، مدیران شرکت شیمیایی رازی و کارشناسان دوطرف، مرکز کارآموزی بین کارگاهی این شرکت افتتاح و آماده بهره‌برداری قرار گرفت.

محمدرضا زیدی در آیین افتتاح این مرکز گفت: یکی از ماموریت‌های اصلی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، توانمندسازی مهارتی منابع انسانی شرکت ها و صنایع جهت افزایش بهره‌وری نیروی کار و کیفیت محصولات تولیدی می باشد.

معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز با اشاره به اهمیت نیروی انسانی دارای صلاحیت حرفه‌ای و شایستگی‌های شغلی، بیان کرد: ضرورت دارد مهارت‌های موردنیاز مشاغل آینده به جامعه ارائه شود که موضوعی انکارناپذیر است.

زیدی سرمایه انسانی در جوامع توسعه‌یافته و در حال توسعه را یکی از مهم‌ترین عناصر مؤثر در بهبود، بهره‌وری و ارتقای کیفیت تولید محصول دانست.

محسن سلیمانی ، مدیر منابع انسانی شرکت شیمیایی رازی نیز در این مراسم ضمن قدردانی از اهتمام مجموعه آموزش فنی و حرفه ای استان البرز به ارائه آموزش های مهارتی به اقشار مختلف استان و توجه ویژه به توانمندسازی منابع انسانی بنگاه‌های اقتصادی استان، وجود کارگاه های مجهز تخصصی و صنعتی موجود در شرکت شیمیایی رازی را فرصت بسیار مناسبی برای توانمندسازی شاغلین این شرکت دانست و اظهارداشت: با آموزش های مهارتی و فنی؛ کارآیی، سطح علمی و تخصصی کارکنان ارتقاء خواهد یافت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار