کد خبر: 1135814
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
کارشناس سیاست خارجی گفت: مهم‌ترین دستاورد خارجی انقلاب اسلامی را می‌توان در حوزه استقلال خواهی و استمرار این استقلال و ایجاد یک الگوی استقلال طلبی در دنیا معرفی کنیم.

سیدرضا صدرالحسینی، «استقلال سیاسی» را یکی از مهم‌ترین رهاورد مهم انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: مهم‌ترین دستاورد خارجی انقلاب اسلامی را می‌توان در حوزه استقلال خواهی و استمرار این استقلال و ایجاد یک الگوی استقلال طلبی در دنیا معرفی کنیم.

وی ادامه داد: با عنایت به دوقطبی بودن جهان قبل از انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی ایران با شعار «نه شرقی و نه غربی» و با تکیه بر مردم کشور توانست انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند.

کارشناس سیاست خارجی گفت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی با سه شعار اصلی استقلال، آزادگی و جمهوری اسلامی همه معادلات موجود در آخر قرن بیستم را به هم زدند و طرحی نو درانداختند درواقع حضرت امام (ره) بدون اتکا به شرق مقابل غرب ایستادند و لیبرال دموکراسی را در انقلاب اسلامی به چالش جدی کشاندند که پس از گذشت ۴۴ سال همچنان این تفکر به دنبال براندازی جمهوری اسلامی ایران است.

صدرالحسینی گفت: درواقع انقلاب اسلامی توانسته است در طول ۴۴ سال گذشته ضمن مبارزه جدی با براندازان خود که در اتاق کنترل و فرماندهی لیبرالیسم قرار دارند، قوی‌تر شود و همه کسانی را که با یک منطق دقیق بین المللی انقلاب اسلامی را در طول ۴۴ سال گذشته مطالعه کردند از قوت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران و تبدیل شدن به یک الگوی بین المللی در ضمن مبارزه همه جانبه با تفکر لیبرالیستی تحلیل دقیقی را به مخاطبان خودشان ارائه دادند.

وی بیان کرد: نظام سلطه برای جلوگیری از نشر تفکر انقلابی با الگوی اسلام هراسی و شیعه هراسی و ایران هراسی به مقابله جدی با این الگوی مطلوب فطرت‌های بشری برآمده است.

کارشناس سیاست خارجی افزود: آنچه که می‌توانیم در ایام دهه فجر به آن اشاره کنیم حمایت همه جانبه مردم از انقلاب اسلامی است که در اغتشاشات اخیر نیز به اثبات رسید و کار را به جایی رساند که در روزهای گذشته وزیر خارجه آمریکا که در هفته‌های قبل به طور آشکارا و عریان از براندازی در جمهوری اسلامی و اغتشاشگران حمایت می‌کرد مجبور به اغراق ضعف سلطه در مقابل انقلاب اسلامی و ملت ایران برآمد تا جایی که وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد که توان مقابله با جمهوری اسلامی را نداشته اما همه تلاش خود را برای ایجاد یک اجماع بین المللی علیه ایران اسلامی خواهیم کرد.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار