کد خبر: 1135766
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹
نماینده مردم تبریزدر مجلس شورای اسلامی گفت: انتقال آرمان‌ها و مفاهیم انقلاب اسلامی به نسل‌‌ جوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

روح‌الله متفکرآزاد نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر و ضرورت انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی به نسل جوان اظهار کرد: بدون شک دهه‌فجر انقلاب اسلامی دستاورد بزرگی برای مردم، ملت، کشور و جوامعی است که با نگاه‌ها و الگوهای مشابه به مسائل نگاه می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه انتقال آرمان‌ها و مفاهیم انقلاب اسلامی به نسل‌‌ جوان یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است افزود: مشخصاً بازگویی دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان‌ها و مفاهیم آن برای انسان‌های پاکی که به دنبال آرمان‌های واقعی هستند که ما در انقلاب به آنها اشاره کردیم، امری بدیهی و لازم است که نسبت به آن باید اهتمام ویژه‌ای شود. 

وی با بیان اینکه تبیین و بیان آرمان‌های انقلاب اسلامی هیچگاه کهنه نمی‌شود، گفت: این مسئله به نسل جوان کمک می‌کند که با آرمان، مسیرها و اهداف انقلاب آشنا شود و در حفظ و نگهداری و صیانت از انقلاب اسلامی کوشا باشد. اگر جوانان و نوجوانان نسبت به آرمان‌ها و مفاهیم انقلاب اسلامی و اهداف آن اشراف داشته باشند، در صورت انحراف برخی اشخاص و دستگاه‌ها از آرمان‌های انقلاب، بازگشت به آرمان‌های انقلاب اسلامی را مطالبه خواهند کرد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار