کد خبر: 1135764
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸
سخنگوی کمیسیون امور داخلی و شوراها، از بررسی نهایی طرح افزایش تعداد نمایندگان مجلس، در جلسه روز دوشنبه هفته آینده این کمیسیون خبر داد.

علی حدادی سخنگوی کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی، با اشاره به روند بررسی طرح افزایش تعداد نمایندگان مجلس در این کمیسیون گفت: بررسی نهایی این طرح در دستور کار این هفته کمیسیون شوراها قرار دارد و در صورت موافقت نمایندگان این طرح در کمیسیون به تصویب خواهد رسید.

وی افزود: تا این لحظه نکته خاصی در مورد طرح مزبور، در کمیسیون وجود ندارد و صحن علنی باید نظر نهایی را بدهد اما نکته‌ای که وجود دارد این است که با توجه به زمان محدودی که تا پایان سال باقی‌مانده بعید است که این طرح به انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی برسد.

سخنگوی کمیسیون شوراها در ادامه به تشریح دلایل این موضوع پرداخت و تصریح کرد: از آنجا که درحال‌حاضر طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، در دستور کار صحن علنی مجلس قرار دارد و از طرفی بررسی برنامه هفتم و بودجه 1402 نیز به زودی به صحن می آید، نهایتا اگر تا پایان فروردین سال بعد به تصویب نهایی مجلس و تأیید شورای نگهبان نرسد، عملاً برای انتخابات اسفند سال آینده مجلس شورای اسلامی عملی نخواهد شد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار