کد خبر: 1135736
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۷
نماینده مجلس شورای عمان با بیان اینکه کشور‌های اسلامی با مشارکت باید مسیر‌های جدیدی را برای حل مشکل کشور‌های تحریم‌شده بیابند، گفت: همه کشور‌های مسلمان باید به ثبات اقتصادی برسند.

منصور الهجری در حاشیه برگزاری هفدهمین اجلاس PUIC در الجزایر، با بیان اینکه در عصر ما توسعه روابط به ویژه در حوزه اقتصادی میان کشور‌های اسلامی در هر زمینه‌ای بسیار مهم است، گفت: در وهله دوم باید توسعه روابط تجاری به صورت دوجانبه و چند جانبه مورد تأکید قرار گیرد تا در نهایت به تقویت اقتصاد حکومت‌ها و ملت‌های اسلامی بیانجامد.

وی ادامه داد: مادامی‌که تبادل تجاری بین کشور‌های اسلامی گسترش یافته و آن‌ها غنی شوند از نیاز به غرب رهایی یافته و به استقلال کامل می‌رسند از این رو باید در جریان برگزاری چنین کنفرانس‌هایی از این ظرفیت برای گسترش روابط استفاده کرد.

نماینده مجلس شورای عمان در پایان در اهمیت حمایت از کشور‌هایی که مورد تحریم‌های ظالمانه قرار گرفته اند، خاطرنشان کرد: در این خصوص کشور‌های مسلمان باید با مشارکت با یکدیگر مسیر‌های جدیدی برای حل مشکلات کشور‌هایی که مورد تحریم‌های ظالمانه قرار گرفته اند بیابند. آن‌ها باید تمام مسیر‌ها را امتحان کنند تا در نهایت همه کشور‌های مسلمان به ثبات اقتصادی برسند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار