کد خبر: 1135386
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
نماینده ولی فقیه در لرستان:
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، بر ضرورت تقویت برنامه های فرهنگی تأکید کرد و گفت: انجام فعالیت های فرهنگی مانع از بروز آسیب های اجتماعی است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد رضا شاهرخی، امروز(12بهمن)،  در شورای فرهنگ عمومی استان لرستان که در دفتر امام جمعه خرم‌آباد برگزار شد، اظهارداشت: ارائه اطلاعات کافی در برخی موسسات فرهنگی و آموزشی باعث می‌شود اقدامات لازم صورت گیرد و از بروز بسیاری مشکلات فرهنگی جلوگیری شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: انجام فعالیت های فرهنگی سبب می شود آسیب های اجتماعی کاهش یابد و باید زمینه لزم فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر در سال‌های گذشته کار فرهنگی و امر به معروف و نهی از منکر صورت می‌گرفت شاهد بروز پدیده حیوان‌گردی نبودیم و اگر در بروز پدیده حیوان‌گردی به موقع اقدام فرهنگی صورت نگیرد در آینده نه چندان دور شاهد آسیب جدی در جامعه خواهیم شد که جبران آن دشوار خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه برگزاری جُنگ شادی، اجرای سرودهای انقلابی در ایام الله دهه فجر نیاز به تجهیزات آنچنانی ندارد و باید بُعد فرهنگی آن حفظ و اقدامات لازم برای شادی مردم فراهم شود، گفت: بهره‌گیری از هنرمندان که هنر فاخر انقلاب اسلامی را اجرا می‌کنند ضروری است.

وی با اشاره به اینکه تجربه خوبی در برگزاری جشنواره های گلونی و اقوام در محیط های باز و آزاد نداریم، عنوان کرد: باید اقدامات فرهنگی بصورت کامل اجرا شود، باید تمامی جشن ها با بهره‌گیری از هنر فاخر انقلاب مورد تاکید مقام معظم رهبری برگزار شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه زمانی که یک اجرا با مشکلات فرهنگی همراه می‌شود عواقب و تبعات آن در جامعه بروز پیدا می‌کند، گفت: اینکه باید مانع بروز اقدامات فرهنگی تلخ شد.

 

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار