کد خبر: 1135184
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز:
رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز گفت: تولید خبر مومنانه را دغدغه رهبر معظم انقلاب دانست و با تاکید بر اینکه این موضوع باید سرلوحه امور همه ما به ویژه اصحاب رسانه و قلم قرار گیرد.

سرهنگ پاسدار سید محمدرضا موسوی زادهدر آئین اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان که در سالن میلاد کرج برگزار شد، گفت: اساسا بسیج به عنوان یک جریان متحرک در عرصه های مختلف معنا می شود که در هر جا و در هر شرایطی نیاز باشد، جان برکف و خالصانه وارد میدان می شود و به خدمت رسانی می پردازد.

وی با اشاره به اینکه این شجره طیبه در عرصه های مختلف عمرانی، درمانی، محرومیت زدایی، دفاع از حریم و حرم آلله و مواردی از این دست میدان داری می کند و امنیت را به ارمغان می آورد، اظهار کرد: در چله دوم انقلاب، باید مفهوم تولید خبر مومنانه و گفتمان انقلابی را در سازمان بسیج رسانه تقویت و از مرزهای تعریف رسانه از سوی غرب گذر کنیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز مردم را ولی نعمتان اصلی این انقلاب و مسئولین را خادم مردم دانست و تاکید کرد: امروز رسانه ها باید رابط بین مردم و مسئولین باشند و نقاط ضعف و مشکلات موجود در جامعه را به سمع و نظر مسئولان برسانند و در راستای رفع آن ها تلاش کنند. این همان گفتمان انقلاب است که ما در سازمان بسیج رسانه در حال حرکت به سمت آن هستیم.

وی تولید خبر مومنانه را دغدغه رهبر معظم انقلاب دانست و با تاکید بر اینکه این موضوع باید سرلوحه امور همه ما به ویژه اصحاب رسانه و قلم قرار گیرد، خاطرنشان کرد: ما نیز تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا علاوه بر حرکت در مسیر صحیح، تقوا پیشه کرده و محکم صحبت کنیم تا امید در دل های مردم زنده شود. این موارد رموز عبور از فتنه دشمن هستند که باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار