کد خبر: 1135181
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳
سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج خبرداد
سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج از آغاز عملیات اجرایی پروژه لوله‌گذاری و مرمت کانال نهر قدیمی هدایت آب‌های سطحی واقع در خیابان لاله ۸ محله چهارصد دستگاه خبر داد.

مهدی رشیدی با اعلام این خبر گفت: این عملیات به طول ۲۲۰ متر به‌منظور جمع‌آوری و هدایت آب‌های روان و سطحی شرق به غرب در محله چهارصد دستگاه اجرایی شده است.

 رشیدی بیان کرد: اجرای این عملیات باهدف مرمت کانال قدیمی در جهت ایمن‌سازی و جلوگیری از ریزش احتمالی وتامین امنیت عابران پیاده و ساکنان محله و خودروهای عبوری در مقابل هرگونه نشست، ریزش و فرونشست و یا تخریب احتمالی سقف ناایمن این کانال انجام شد.

این مسئول افزود: این خیابان مدتی بود که به خاطر  خطرات احتمالی مسدود بود و تردد ساکنان، شهروندان و خودروها از دیگر معبرها انجام می‌شد که با اجرای بسترسازی و ایجاد زیرساخت مناسب این کانال و معبر ایمن سازی و بازگشایی شد.

وی بر اهمیت تعریف پروژه‌های عمرانی با محوریت تقویت زیرساخت‌های شهری تأکید کرد و گفت: واقعیت این است که سیستم مدیریت سیلاب و روان آب‌های شهری به‌تدریج و متناسب با توسعه شهر و نیاز به خدمات باید توسعه یابد.

سرپرست منطقه ۹ کرج، ضمن قدردانی از همراهی شهروندان در اجرای پروژه‌های عمرانی خاطرنشان کرد: ارتقاء کیفی و بهسازی معابر و تسهیل در عبور و مرور شهروندان در فصل بارش باران، پاک‌سازی سطح منطقه، عملیات لکه‌گیری معابر قبل از بارش نزولات آسمانی از دیگر اقدامات این منطقه است.

وی در پایان افزود: در سایه این تعامل متقابل و مشارکت مردم حق‌شناس منطقه، شهرداری منطقه ۹ می‌تواند مجری اقدامات بزرگی در این شهر باشد که در تحولات عمرانی و آبادانی شهر مؤثر واقع شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار