کد خبر: 1134558
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۴
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی کلانشهر کرج با اشاره به مشکلات ترافیکی و زیست محیطی کرج گفت: سیاست‌های حوزه حمل و نقل عمومی این کلانشهر با نگاه ویژه و پیاده محوری دیده شود.

مریم قهرمانی صارم در جلسه کمیسیون تلفیق که با حضوراعضای شورای شهر، شهردار و معاونین و مدیران شهری برگزار شد با اشاره به بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اظهارداشت: هرچند مترو برای کرج کارآمد نیست اما حوزه حمل و نقل عمومی نیازمند تأمین سازوکار مناسب است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی کلانشهر کرج با اشاره به تخصیص بودجه ناکافی به حوزه حمل و نقل شهری تصریح کرد: در بخش زیر ساخت‌های حمل ونقل کرج گلایه‌ها و دغدغه‌هایی وجود دارد که بر حق است.

قهرمانی با اشاره به افت برخی فعالیت اجتماعی مانند صنعت ساختمان در کرج گفت: طرح تفصیلی و موارد دیگر از علل کاهش ساخت وسازها است.

وی ادامه داد: علت افت برخی فعالیت‌ها مانند صنعت ساختمان در کرج بررسی شده که این امر نیز در کاهش درآمد شهرداری تأثیر گذاشته است.

دبیر دوم شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: ایجاد شورو نشاط اجتماعی، احترام به مردم و اعتمادسازی به جامعه باید تقویت شود.

قهرمانی خواستار بازنگری در فعالیت کمیسیون ماده صد شهرداری شد و افزود: میزان جرائم کمیسیون ماده ۱۰۰ حدود چند برابر شده است که باید دراین زمینه دقت نظر داشت وتمام خطاها پای مردم گذاشته نشود.

وی با اشاره به موضوع ساماندهی آب‌های سطحی، توسعه کلکتورها را در کرج ضروری دانست و اذعان کرد: بخشی از این پروژه در سال‌های گذشته انجام شده است.

همچنین توسعه پارکینگ‌ها در سطح شهر کرج از دیگر مواردی بود که این عضو شورای شهر به آن اشاره کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار