کد خبر: 1134201
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
سرپرست معاونت امور هنری، سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، از برگزاری هفتمین جشنواره استانی تئاتر کوتاه جوان به میزبانی شهرستان جاجرم خبر ‌داد.
سهیلا سعیدی

مسعود مرواری اظهار داشت: هفتمین جشنواره استانی تئاتر کوتاه جوان به منظور رشد و توسعه هنرهای نمایشی، ارتقاء سطح کیفی تئاتر استان و فراهم آوردن فرصتی برای بروز و ظهور استعداد های جوان و خلاق، شناسایی و تربیت نسل نو تئاتر استان برگزار می شود. 

وی با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش رقابتی، صحنه ای و خیابانی اجرا می شود، بیان کرد: اخلاق و منش ایرانی اسلامی،ایثار اجتماعی، سبک زندگی روستایی و عشایری، دفاع مقدس، مدافع حرم و سلامت و تحکیم خانواده و فرزندآوری از محورهای این جشنواره است.

مرواری با بیان اینکه گروه های نمایشی تا پایان وقت اداری چهارم اسفند ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، اظهارکرد: بازبینی آثار نهم اسفند ماه و زمان برگزاری جشنواره 25 اسفندماه سال جاری خواهد بود.

وی گفت: علاقه مندان می توانند برای دریافت فراخوان و فرم ثبت نام به پورتال اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی مراجعه کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر