کد خبر: 1133186
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰

۱۲۴ نفر از اوباش سطح‌دار پایتخت در جریان عملیات‌های پلیس امنیت تهران بازداشت و در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها ۴۸ قبضه سلاح کشف شد.
سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ شامگاه دوشنبه در اجرای هشتمین مرحله از طرح اقتدار پلیس امنیت عمومی که در مرکز فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، گفت: امشب عملیات بزرگ یورش به مخفیگاه‌های اوباش، قماربازان، مجرمان و متخلفانی که در پایتخت لانه کرده بودند به اجرا درآمد. این طرح نتیجه تلاش همکارانم در پلیس امنیت و پلیس فتا بود که پس از روز‌ها کار اطلاعاتی در ۴۸ ساعت اخیر به اجرا درآمد. وی با بیان اینکه در این طرح ۱۲۴ نفر از اوباش سطح‌دار دستگیر شدند، گفت: ۶۳ نفر از این افراد، اوباشی هستند که اقدام به تخریب، شرارت، نزاع و درگیری کرده بودند. ۱۶ نفر نیز اوباشی بودند که اقدام به توزیع مشروبات الکلی کرده بودند و هفت نفر هم جزو اراذل و اوباشی بودند که اقدام به توزیع مواد مخدر کرده بودند. سردار رحیمی با بیان اینکه ۱۷ نفر از دستگیر شدگان کسانی بودند که مراکز قمار و فساد دایر کرده بودند، گفت: همچنین ۲۱ نفر از مزاحمان نوامیس در محلات مختلف تهران بازداشت شدند. رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: ۱۷ قبضه سلاح جنگی و شکاری، ۳۱ قبضه شبه‌سلاح و ۷۴۲ عدد قشنگ جنگی و بالغ بر ۱۷۰ سلاح سرد از این افراد کشف و ضبط شد. فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه واحد‌های صنفی توسط پلیس اماکن تحت کنترل قرار گرفتند، اظهار کرد: ۷۳ واحد صنفی متخلف نیز که به محلی برای فعالیت و پاتوق اراذل و اوباش بدل شده بودند، پلمب شدند.
وی درباره اقدامات پلیس فتا در این طرح گفت: ۳۷ متهم در حوزه جرائم فضای مجازی نیز دستگیر شدند که ۳ هزار و ۹۰ نفر شاکی داشتند و میزان اموال بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان است. وی در پایان تأکید کرد طرح‌های پلیس پایتخت برای مقابله با اراذل و اوباش و مزاحمان نوامیس با قوت ادامه خواهد داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار