کد خبر: 1133014
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
فرماندار شهرستان فردیس با بیان اینکه پیگیری لازم توسط مدیران ادارات شهرستان برای تخصیص بودجه صورت نگرفته است، گفت: از مجموع رقم بودجه ۶۵ میلیارد تومانی شهرستان ۲۳ درصد تخصیص یافته است.

خداداد کاشفی در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان فردیس به منظور بررسی پروژه‌های عمرانی و میزان تخصیص بودجه آنها در فرمانداری برگزار شد، از روند پیگیری ادارات شهرستان برای تخصیص اعتبارات از استان گلایه کرد و گفت: مدیران شهرستان موظفند اعتبارات شهرستان را از دستگاه مربوطه در استان پیگیری کنند.
وی با بیان اینکه فردیس در تمام سرانه‌ها دچار محرومیت است و ردیف آخر کشور قراردارد، افزود: عقب‌ماندگی در هر حوزه‌ای که باشد، نیازمند پیگیری است. از مدیران دستگاه‌ها درخواست می‌کنیم، سهم اعتبارات شهرستان را از ادارات کل استان پیگیری کنند. اگر در این خصوص کوتاهی شود از اختیارات قانونی استفاده می‌کنیم.

فرماندار فردیس یادآور شد: هر گوشه شهرستان فردیس پر از مشکلات است که فقط با پیگیری حل می شود. ادارات موارد لازم پیگیری کنند ما هم کمک کنیم تا مشکلات حل شود. اگر اوضاع اینطور پیش برود و مدیران برای گرفتن حق فردیس تلاش نکنند، وضعیت فردیس تا سال‌های دیگر هم بدون‌ تغییر باقی خواهد ماند.

وی با اشاره به وضعیت ترافیک فردیس، از عدم همکاری اداره کل راه‌ و شهرسازی استان هم گلایه کرد و گفت: با وجود ترافیک و مشکلات مسیرهای ارتباطی فردیس، از شهرداری توقع داریم همه مشکلات را حل کند، درحالیکه اداره متولی که راه‌ و‌شهرسازی است، علیرغم بارها درخواست و پیگیری و تصویب در جلسه با استاندار محترم، هنوز یک نماینده در حوزه راه و شهرسازی در شهرستان مستقر نکرده است.

کاشفی گفت: از بودجه ۶۵ میلیاردی شهرستان فردیس ۲۳ درصد تخصیص یافته است و بیشترین بودجه به آموزش و پرورش اختصاص داده شده است.

وی در خصوص پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر، بیان کرد: هنوز بررسی‌ها تکمیل نشده اما آنچه مشخص است بیمارستان فردیس و ۳ مدرسه شهید سعیدی، شهید قاسمی و امیرسلیمانی را در نقاط مختلف شهرستان آماده افتتاح در ایام الله دهه فجر است.
فرماندار فردیس همچنین از کمیته برنامه‌ریزی شهرستان خواست تا تیمی کارشناسی برای بررسی روند پیگیری و تخصیص اعتبارات پروره‌ها تشکیل شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار