کد خبر: 1132991
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱
کانون دانشگاهیان مطرح کرد
کانون دانشگاهیان ایران اسلامی فارس، با صدور بیانیه‌ای اقدام اخیر اتحادیه اروپا درباره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کرده و آن را آغاز یک هرج و مرج در روابط بین المللی عنوان کرد.

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی فارس، با صدور بیانیه‌ای، اقدام مذبوحانه دولتمردان اروپا را محکوم کرده و از نهاد انقلابی و مردمی سپاه پاسداران حمایت کردند. در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سپاه پاسداران، دانشگاهیان و اتحادیه اروپا

ما دانشگاهیان نه تنها خود را پاسدار انقلاب اسلامی می‌دانیم، بلکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در دل‌های خود و پشتیبان استوار ملت ایران در تمام سختی‌ها یافته ایم. بدیهی است چنین محبوب و پشتیبانی مورد بغض دشمنان ملت‌ها قرار گیرد.

ما دانشگاهیان اقدام اخیر اتحادیه اروپا در باره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نه تنها مغایر منشور سازمان ملل و قوانین بین المللی می‌دانیم، بلکه به دور از عرف و عقل و انصاف و آغاز یک هرج و مرج در روابط بین المللی می‌دانیم.

ما دانشگاهیان بر این باوریم که نه تنها اروپا، بلکه بسیاری از کشورها مدیون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند، زیرا اگر سپاه نبود عنصری خطرناک به نام صدام، پس از استیلا بر قسمتی از خاک ایران، اکنون بر بسیاری از کشورهای عربی در حال دست اندازی بود و به طور مستمر برای اروپا و آمریکا درسرهای بزرگ ایجاد می‌نمود.

اگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نبود اکنون داعش نه تنها بر سرزمین شامات سیطره داشت، بلکه لکه‌هایی بزرگی در اروپا ایجاد کرده و کشورهای غربی را در درگیری‌ها و کشتار خود فرو برده بود.

بله! سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روحیه ایستادگی و سازندگی را به سراسر دنیا با ایستادگی و سازندگی خود صادر نموده است، روحیه‌ای که با تبعیض بین انسان‌ها سازگاری ندارد و کشورهای اهل تبعیض و معیارهای دوگانه از این روحیه ایستادگی و سازندگی روی خوش ندارند.

امروزه دشمن درجه اول سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کروهکهای تروریسی منافقین، داعش و وطن باخته‌های زخم خورده هستند، لذا بدیهی است که سپاه پاسداران مبغوض این عناصر خطرناک و تروریست باشد.

امروزه کار اتحادیه اروپا به جایی رسیده است که گروهک‌های تروریستی مانند داعش و منافقین و افراد وطن باخته برای آن اتحادیه تصمیم سازی می‌کنند و قادرند بر گزارشهای نمایندگان و سفرای ان کشورها تأثیر گزاری نمایند.

این حد از تنزل اتحادیه اروپا جای تأسف و تعجب ندارد، زیرا سالهاست که بسیاری از کشورهای اروپایی استقلال خود را از دست داده اند و دنباله روی آمریکا و اسرائیل را تمرین کرده اند و تأثیر پذیری و انفعال جزئی از خو و مرام انان گردیده است.

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی فارس، بر این باور است که خداوند متعال تصمیم به دور از خرد و انصاف اتحادیه اروپا را در باره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبب عزت و اعتلای هرچه بیشتر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سراسر دنیا قرار داده است.

ما اساتید دانشگاه بر این باوریم که اقدام انفعالی اتحادیه اروپا از سر استیصال و شکست اغتشاشات اخیر و هدر رفت سرمایه گذاری اروپا در چند سال اخیر برای مقابله با مردم ایران است.

بر این باوریم که این اقدام ناشیاته و استیصال امروزی اتحادیه اروپا ناشی از اشتباه محاسباتی است و این اشتباه محاسباتی مادام که اتحادیه اروپا فاقد استقلال است و منفعلانه عمل می‌کند و منابع اخبار خود را گروهک‌ها و افراد گرسنه وطن باخته قرار می‌دهد، ادامه خواهد یافت. همین اشتباه محاسباتی روز به روز ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را عزیزتر و قوی‌تر می‌نماید.

و اخر دعوانا الحمدلله رب العالمین

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی فارس

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار