کد خبر: 1132856
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷
الهیان:
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مواضع اصولی و پافشاری بر مواضع انقلابی از سوی جمهوری اسلامی ایران باعث شد اتحادیه اروپایی از تحریم سپاه عقب‌نشینی کند.

زهره الهیان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: عقب‌نشینی اتحادیه اروپا از تحریم سپاه به خاطر مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران و پافشاری بر مواضع انقلابی توسط مجموعه نظام بود.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی با تدوین طرح اقدام متناسب و متناظر تحریم سپاه توسط اروپا مواضع انقلابی خود در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به رخ اروپایی‌ها کشید و به همگان نشان داد که حامی این نهاد انقلابی در همه شرایط و لحظه‌ها است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: نمایندگان مجلس در جلسه روز گذشته خود حمایت همه‌جانبه‌شان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را اعلام کردند و چه در این مورد و چه در موارد دیگر همیشه مجلس شورای اسلامی حامی و پشتیبان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

الهیان خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران نقشه موثری در مبارزه با تروریسم و مقابله با داعش داشته و رشادت‌های نیرو‌های سپاه بود که توانست تروریست‌ها را در منطقه شکست دهد و این مسئله امروز در سراسر جهان بر هیچکس پوشیده نیست و همگان نسبت به آن آگاه هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: تحریم سپاه یک رسوایی برای اروپایی‌ها بود و اگر دست به چنین کاری می‌زدند افکار عمومی نسبت به این اقدام اروپایی‌ها واکنش نشان می‌دادند.

الهیان خاطرنشان کرد: مصوبه پارلمان اروپا در تحریم سپاه مبنای حقوقی نداشت و تنها یک رفتار سیاسی بود که تحت تاثیر و فشار گروهک تروریستی منافقین انجام شد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار