کد خبر: 1132393
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
رستمیان گفت: شهدای مدافع امنیت امروز پرچم‌دار شهدای دوران دفاع مقدس هستند و چه خوب این عزیزان درس ایثار را آموختند. درسی که یکی از نیاز‌های اصلی جامعه برای بشریت است.

مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با خانواده شهید مدافع امنیت «روح‌الله عجمیان»، خانواده شهدای دوران دفاع مقدس «سید حسن حسینی»، «سید فتح الله میرمجیدی»، «حمزء بهبود» و جانباز سرافراز «رضوان الله کاوئی» دیدار و از ایشان تجلیل کردند.

«سلیمان رستمیان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز در این دیدار‌ها با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران اظهار داشت: شهدای مدافع امنیت امروز پرچم‌دار شهدای دوران دفاع مقدس هستند و چه خوب این عزیزان درس ایثار را آموختند. درسی که یکی از نیاز‌های اصلی جامعه برای بشریت است.

وی افزود: خانواده‌های شهدا و ایثارگران سرمایه‌های اصلی و غیرقابل برگشت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به حساب می‌آیند.

رستمیان گفت: خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران توفیقی است که نصیب ما شده است و ما سعی می‌کنیم که در این راه با استعانت از خدواند بزرگ خدمتی ارزشمند و در خور این عزیزان به آن‌ها ارائه دهیم. سایر ادارات و ارگان‌ها باید در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و اداری خود به نحو احسن به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر خدمات قابل توجهی ارائه کنند.

«ناصر فخاری» مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر خطاب به خانواده‌های شهدا اظهار داشت: ملت ایران قدردان رشادت‌ها و از خودگذشتگی شما و فرزندان شما هستند و آرامش و امنیت امروز ایران را مرهون و مدیون شما و عزیزانتان است. امروز و در فتنه اخیر جوانان، این فرزندان صالح، مومن و متدین ایران زمین نشان دادند که هیچ وقت اجازه نخواهند داد امنیت و آرامش ملت ایران برای لحظه‌ای به خطر بیفتد و این حرکت برگرفته از روحیه و درس ایثاری است که این عزیزان از شهدای معظم و والامقام هشت سال دفاع مقدس آموختند.

منبع: دفاع پرس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار