کد خبر: 1132153
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹
فرمانده کل سپاه خطاب به اروپا:
فرمانده کل سپاه پاسداران در واکنش به اقدام اخیر پارلمان اروپا گفت: ما هرگز از چنین تهدیداتی و حتی عمل نسبت به آن نگران نیستیم، چرا که هر چقدر دشمنان به ما فرصت عمل دهند، ما قوی تر عمل می کنیم ولی ما به اروپایی ها توصیه می کنیم اشتباهات گذشته خود را تکرار نکنند.
 

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اولین ساعات بامداد امروز (شنبه اول بهمن ماه) پس از دیدار محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: صمیمانه از آقای قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی که خود از فرماندهان و سرداران پرافتخار دوران دفاع مقدس هستند و همرزم بزرگانی همچون حاج قاسم سلیمانی بودند، تشکر می کنم که امروز در اولین ساعات بامداد برای حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابل توطئه های جهانی که به خصوص امروز از سوی بخشی از پارلمان اروپا مطرح شده، در کنار ما حضور یافتند.

وی همچنین از نمایندگان مجلس به دلیل اتخاذ مواضع قاطعانه و ارزشمند در دفاع از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی چند روز گذشته تشکر کرد و با اشاره به تصویر شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شما در این تصویر چهره یک فرمانده پرآوازه و فراموش ناشدنی را ملاحظه می‌کنید که همه جهان معترف است این فرمانده رشید به اتفاق سایر پاسداران انقلاب اسلامی، بزرگترین و قاطعانه ترین نقش را در خاتمه دادن به یک تروریسم عالمگیر انجام داد.

سردار سلامی تصریح کرد: اگر مجاهدت‌های مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه با محوریت نیروی قدس و فرماندهی شهید سلیمانی نبود، قطعاً آتشفشان تروریستی که توسط آمریکایی‌ها ایجاد شد، دامنگیر اروپایی‌ها می‌شد و امنیتی که امروز در اروپا حاکم است، از بین می رفت.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: همانطور که ترامپ گفت «اوباما خالق و به وجود آورنده تروریسم بود و این پدیده را برای اولین بار در سرزمین های اسلامی ایجاد کرد»، ولی این آتش در لبه‌های اروپا بود و اگر مهار نمی‌شد تمام سطوح جغرافیایی اروپا را دربرمی‌گرفت؛ اما عادت اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها این است که همیشه جای جلاد و شهید و ظالم و مظلوم را عوض می‌کنند.

وی یادآور شد: همانطور که دفاع مشروع فلسطینی‌ها را تروریسم می‌دانند و تهاجم صهیونیست‌ها را دفاع مشروع! دفاع مردم یمن از تمامیت ارضی و سیاسی خود را نیز تروریسم می‌دانند و تهاجم آل‌سعود و متحدان آن را دفاع مشروع تلقی می‌کنند، به همین نحو دفاع مردم ایران و سپاه از ارزش‌های خود را تروریسم تلقی می‌کنند، در حالی که خودشان را ضد تروریسم نشان می‌دهند، پناه دهنده به تروریسم هستند.

سردار سلامی تصریح کرد: اروپا دوبار خود را در یک جنگ جهانی قرار داد و امروز بر ویرانه‌های همان جنگ‌های گذشته، اروپای جدید شکل گرفته است، اروپا از اشتباهات گذشته خود درس نگرفته است و فکر می‌کند با چنین بیانیه‌هایی می‌تواند این سپاه عظیم که سرشار از قدرت ایمان، توکل، قدرت و اراده است را متزلزل کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد: ما هرگز از چنین تهدیداتی و حتی عمل نسبت به آن نگران نیستیم، چرا که هر چقدر دشمنان به ما فرصت عمل دهند، ما قوی تر عمل می کنیم. سپاه اساساً در عمل قوی است، کسانی که این امکان را فراهم می‌کنند قدرت سپاه به حرکت درآید، به نفع سپاه کار کرده‌اند، ولی ما به اروپایی ها توصیه می‌کنیم که تکرار اشتباهات گذشته خود را مرتکب نشوند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه اگر اروپایی‌ها دچار اشتباه شوند، باید پیامد اشتباه خود را بپذیرند افزود: امروز ببینید که سازمان منافقین  توسط چه کسانی حمایت می‌شود؟ بیش از 17 هزار نفر را این تروریست های منافق به شهادت رساندند، آنها یا از تجزیه‌طلب‌ها حمایت می‌کنند یا از کسانی که اموال عمومی را تخریب می کنند، یا کسانی که حملات مسلحانه علیه مردم بی‌گناه صورت می‌دهند.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
0
0
درودها بر سبز پوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران
ولی اله نادعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
0
0
درود بر سپاه مقدس پاسداران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
0
0
من سپاهی نیستم ولی !بوالله قسم !بوالله قسم حاضرم هزاران بار برای ارم مقدس واعدو لهم نقش بسته بر سینه تک تک فرزندان سپاهی این سرزمین بمیرم .
شک نکنید که این کلام هر انسان باشرف وازاد مردی است که با لطافت روح سپاه در میدانهای مختلف ونیز پایمردی این دلیر مردان درپیکار با خناسان ،ازجمله انها همین اروپائیهای کراواتی اشناست !!!!!!!.
خون مظلومان در فلسطین ویمن وافغانستان و... را با کراوات وادکلن هایی که بوی خون مظلوم میدهند!،نمیشود ندید!!!عین همین مصوبات سراسر نفاقتان داعش خلق میکنید وسپاه تومارش رادرهم میپیچد انگاه سپاه میشود تروریست وشما حیوانهای کراواتی میشوید مدعی حقوق بشر !!! عالم بکجا میرود خدایا!!!!؟ .
شهید مظلوم بهشتی عزیز بسیار زیبا فرمودند :امزیکا _امروز هم اروپا _ از ما عصبانی باش وازاین عصبانیت بمیر!!!!!.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار