کد خبر: 1131699
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
فرماندار اسلامشهر گفت: نانوایی هایی که تخلفات آنان توسط تیم های بازرسی کارگروه آرد و نان ثبت و از آنان تعهد اخذ شده، در صورت تخلف مجدد پلمب و یا سهمیه آردشان کسر و قطع خواهد شد.
بهاره عشقی صابر

حسین حبیبی فرماندار شهرستان اسلامشهر، درجلسه کارگروه آردونان شهرستان اسلامشهر، اظهار کرد: نانوایی هایی که تخلفات آنان توسط تیم های بازرسی کارگروه آرد و نان ثبت و از آنان تعهد اخذ شده، در صورت تخلف مجدد پلمب و یا سهمیه آرد آنان کسر  و حتی قطع خواهد شد.
حبیبی افزود: درطی ۱۰ روز گذشته تیم های بازرسی فرمانداری در دو نوبت صبح و عصر از ۴۶ نانوایی در نقاط مختلف شهرستان بازدید داشته و ضمت ارزیابی و بررسی فعالیت نانوایان، ۱۴واحد نانوایی متخلف را شناسایی پرونده آنان برای صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
️فرماندار اسلامشهر با اشاره به گلایهای مردم درخصوص کم فروشی، گران فروشی و فروش اجباری نان کنجددار دربرخی نانوایی ها،افزود: بازرسی های مستمر از تمامی نانوایی ها ادامه خواهد داشت و دستگاههای مسئول در این حوزه از جمله تعزیرات باید جرائم و برخوردهای بازدارنده اعمال کنند.
️وی با قدردانی از نانوایانی که با پخت مناسب، رعایت اصول بهداشتی، وزن صحیح نان، رعایت ساعت پخت و برخورد مناسب با مردم مشغول کار هستند، ادامه داد: در جلسات آتی کارگروه آرد و نان از این افراد تجلیل خواهد شد.
️رئیس کارگروه آرد و نان شهرستان بر ضرورت تهیه اطلس نانوایی ها توسط اتحادیه مربوطه تاکید کرد و گفت: در سالهای گذشته نیاز محلات در صدور مجوز نانوایی مورد توجه قرار نگرفته و در برخی نقاط با تعدد و یا کمبود نانوایی مواجه هستیم که این امر باید اصلاح شود.
️وی در ادامه سخنان خود به افزایش مصرف گاز و برق به دلیل برودت هوا اشاره کرد و تصریح کرد: علاوه بر ضرورت مجهز شدن نانوایی ها به موتور برق، باید در تمامی محلات نانوایی هایی به عنوان نانوایی معین محله تعیین شوند تا در شرایط بحرانی حتی الامکان گاز و برق آنها قطع نشود تا بتوانند به پخت نان بپردازند.
️فرماندار اسلامشهر باتاکید بر اینکه مقابله با قاچاق آرد با جدیت تمام در دستور کار نهادهای نظارتی قرار دارد،خاطرنشان کرد: تعطیلی خودسرانه در زمان بارندگی و یخبندان از هیچ نانوایی پذیرفتنی نیست و در صورت مشاهده برخورد قانونی با واحد متخلف صورت می گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار