کد خبر: 1130791
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۳
فرماندار شهرستان دماوند از قطع گاز ۵۵۹ مشترک ویلا‌های خالی از سکنه پرمصرف در این شهرستان خبر داد و گفت: هیچ مشکلی در تامین گاز شهرستان دماوند وجود ندارد.

رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند عصر امروز در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند اظهار کرد: برخی از مالکان در ویلا‌های سطح شهرستان در حال حاضر ساکن نیستند، اما موتورخانه‌هایشان روشن است و از گاز به صورت فصلی استفاده می‌کنند که در این رابطه با همراهی دادستان شهرستان نسبت به قطع گاز ویلا‌های خالی از سکنه اقدام شده است.

وی افزود: تعداد ۵۵۹ مشترک ویلا‌های خالی از سکنه پرمصرف که در سطح شهرستان عموما در مناطق ویلایی ساکن هستند، شناسایی شده که نسبت به قطع انشعاب آنان اقدام شده است.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: همه واحد‌های نانوایی در شهرستان دماوند باید طبق روال و زمان‌بندی گذشته نسبت به پخت و عرضه نان به شهروندان اقدام نمایند و در این زمینه هیچگونه تعطیلی نخواهیم داشت و با متخلفان در این زمینه برخورد قانونی خواهد شد.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند گفت: کلیه مراکز درمانی و بیمارستان‌های شهرستان دماوند باید با تمام ظرفیت نسبت به ارائه خدمات درمانی به شهروندان اقدام نمایند.

طاهرخانی با اشاره به آماده باش کلیه اعضای ستاد مدیریت بحران تا پایان هفته جاری تصریح کرد: با توجه به بارش نزولات جوی و ورود توده هوای سرد در شهرستان دماوند کلیه اعضای ستاد مدیریت بحران تا پایان هفته جاری در حال آماده باش کامل خواهند بود.

وی با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر برودت هوا و فعالیت سامانه بارشی در شهرستان دماوند بیان کرد: با توجه به سرمای فراگیر در سطح شهرستان دماوند و احتمال بارش برف در روز‌های آینده لازم است تدابیر لازم در این خصوص توسط ادارات متولی پیش‌بینی شود و همه دستگاه‌های خدمات‌رسان در حالت آماده باش کامل باشند.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند با تاکید بر نظارت ویژه بر وضعیت مصرف بهینه گاز در مراکز تجاری، صنعتی، اداری و خانگی شهرستان دماوند گفت: همه مسؤولان ادارات، واحد‌های صنعتی، تجاری و عموم شهروندان محترم باید نسبت به مدیریت مصرف گاز طبق دستورالعمل ابلاغی اقدامات لازم را انجام دهند تا شاهد افت فشار گاز در شهرستان دماوند نباشیم.

طاهرخانی ادامه داد:گاز کلیه ادارات شهرستان و واحد‌های دولتی جهت مدیریت مصرف قطع شده است و واحد‌های تجاری بزرگی که در سطح شهرستان در حال فعالیت هستند در راستای مدیریت مصرف گاز آن‌ها قطع خواهد شد.

وی اظهار داشت: در موضوع مصرف بهینه گاز در سطح ادارات و دستگاه‌ها و سازمان‌های وابسته به دولت هیچ تعارفی نخواهیم داشت و گاز آن‌ها باید قطع شود.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند اضافه کرد: هیچگونه مشکلی در تأمین گاز شهرستان دماوند وجود ندارد و از تمام شهروندان درخواست می‌شود تا نسبت به صرفه‌جویی و مدیریت مصرف گاز اقدام نمایند تا فرایند گازرسانی بدون هیچ مشکلی ادامه یابد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار