کد خبر: 1125681
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
سنگربان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی سنگینی بود و انتظار نداشتیم پیکان تا این حد خوب بازی کند، اگر واقع بین باشیم شانس آوردیم که در دقایق آخر هم نتیجه را واگذار نکردیم.

سرویس ورزشی جوان آنلاین: علیرضا بیرانوند شامگاه یکشنبه در پایان تساوی بدون گل تیمش برابر پیکان تصریح کرد: در این بازی پیکان فراتر از تصور ما بازی کرد و در دقایقی از بازی از بالا پرس را انجام می‌داد.

وی ادامه داد: خیلی ناراحتم که در این دیدار و در ورزشگاه آزادی نتوانستیم برنده باشیم چراکه بازی روی این چمن متفاوت است. بدون شک در دیدار‌های برگشت این کیفیت چمن را نخواهیم دید و این در پاس‌هایی که می‌دهیم تاثیر به سزایی دارد.

او یادآور شد: با توجه به بازی هفته آینده ما برابر گل‌گهر سیرجان نیاز به یک برد داشتیم تا با خیال راحت به مصاف این تیم برویم، اما در نهایت کار با تساوی خاتمه یافت البته در دقایق آخر بازی شانس آوردیم که ۲ موقعیت خطرناک آن‌ها تبدیل به گل نشد.

سنگربان پرسپولیس در واکنش به عدم حضور لوکادیا در ترکیب سرخ‌پوشان تهرانی تاکید کرد: او چارچوب دروازه را به خوبی می‌شناخت و انتظارات ما و هواداران را برآورده کرده بود، البته بازیکنان دیگری هستند که شاید حتی بیش از او می‌دوند، اما لوکادیا شم گلزنی داشت و باید تلاش کرد تا این مساله مدیریت شود.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار