کد خبر: 1125404
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰
سرپرست دبیری فدراسیون وزنه‌برداری در آستانه برگزاری انتخابات کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا (AWF) گفت: ایران نامزد‌های خود را برای پست‌های نایب رییسی، عضویت در هیات اجرایی، کمیته فنی، کمیته تحقیق و مربیگری و همچنین کمیته پزشکی معرفی کرده است.

سرویس ورزشی جوان آنلاین: انتخابات پست‌های مختلف کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا (AWF) ۱۵ دی ماه برگزار خواهد شد و نمایندگان از ایران برای رسیدن به کرسی آسیایی در این انتخابات حضور پیدا خواهند کرد.

حسین مقامی سرپرست دبیری فدراسیون وزنه‌برداری در آستانه برگزاری این انتخابات اظهار داشت: فدراسیون ایران نامزد‌های خود را برای پست‌های نایب رییسی، عضویت در هیئت اجرایی، کمیته فنی، کمیته تحقیق و مربیگری و کمیته پزشکی معرفی کرده و رایزنی‌ها را برای کسب کرسی ادامه خواهیم داد.

وی در خصوص وضعیت ایران در انتخابات AWF در شرایطی که انتخابات ریاست و مجمع فدراسیون برگزار نشده، توضیح داد: ممکن است با توجه به اینکه مدیریت فدراسیون در حال حاضر به صورت سرپرستی است، حق رای نداشته باشیم، ولی نامزد‌ها معرفی شده‌اند و امیدواریم که با مذاکرات انجام شده توسط فدراسیون و دیپلماسی ورزشی، کرسی‌های مورد نظر را به دست بیاوریم.

به گفته مقامی، کسب کرسی‌های بین‌المللی یک موضوع ملی است و نامزد‌های ما چهره‌های شاخص و پرافتخار المپیکی هستند که در سطح بین‌الملل حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. برای پست‌های انتخابی کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا (AWF) در انتخابات شرکت می‌کنیم و برای پست‌های انتصابی نیز رایزنی را ادامه می‌دهیم.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار